Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour startuje z platformą Marketplace

Carrefour Polska wdraża na swojej stronie internetowej koncept Marketplace, do którego dołączają zewnętrzni dostawcy. W ten sposób firma rozbudowuje swój asortyment produktów i zapewnia klientom szeroki wybór towarów w atrakcyjnych cenach.

Carrefour startuje z platformą Marketplace
fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour Polska jako pierwsza sieć spożywcza w Polsce wprowadza na swojej stronie internetowej Carrefour.pl koncept Marketplace. W dniu swojej premiery Marketplace od Carrefour ma 70 dostawców zewnętrznych, oferujących ponad 70 000 produktów, podzielonych na 5 kategorii: Elektronika, Dom i Ogród, Zdrowie i Higiena, Uroda, Zabawki i Gry. Jednocześnie oferta Carrefour.pl będzie stale rozbudowywana o kolejne kategorie produktowe. 

Co istotne dla konsumentów kupujących w Internecie – Carrefour.pl zaoferuje towary, które do tej pory były niedostępne w stacjonarnych sklepach sieci, a zapewnią je współpracujący z Carrefour zweryfikowani sprzedawcy. Po dokonaniu zakupu klienci, korzystający z Carrefour Marketplace, będą mogli wybierać między dostawą kurierską, a odbiorem w sklepie Carrefour w ramach usługi click&collect. Usługa click&collect będzie początkowo dostępna tylko dla produktów z portfolio Carrefour, a później zostanie rozszerzona również o pozostałych sprzedawców. 

- Dzięki Carrefour Marketplace wszyscy wygrywają. Klienci, którzy mogą zrobić wygodnie zakupy w jednym miejscu i w atrakcyjnych cenach. Dostawcy, którzy mogą ograniczyć koszty związane z technologią i marketingiem, a także dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców – powiedziała Bożena Nawara-Borek, Dyrektor ds. E-commerce w Carrefour Polska. – A Carrefour korzysta na dotarciu do nowych grup klientów, zainteresowanych produktami dotychczas niedostępnymi w naszych sklepach.                                                                                            

Marketplace to kolejny krok, wzmacniający pozycję Carrefour Polska w sektorze e-commerce. W 2015 roku został uruchomiony sklep eCarrefour.pl, który obecnie oferuje zakupy spożywcze z dostawą do domu kurierem lub w ramach usługi „SąSiatki”, opartej na ekonomii współpracy. Z kolei produkty przemysłowe, które były dotychczas oferowane w sprzedaży na eCarrefour.pl są od teraz częścią oferty Marketplace, dostępnej na Carrefour.pl. 

Wdrożenie Marketplace jest częścią strategii omnikanałowej przyjętej przez Carrefour Polska na ten rok. Sieć dąży do zapewnienia klientom wysokiej jakości usług i przyjemnych zakupów we wszystkich kanałach i formatach sprzedaży. Nowe, innowacyjne rozwiązania pomogą w wyprzedzeniu zmieniających się potrzeb konsumentów i zapewnią przewagę konkurencyjną na rynku handlu. W 2017 roku Carrefour uruchomił inkubator dla start-upów C4 Retail Lab, SąSiatki oraz rozwiązanie Scan&Go, umożliwiające samodzielne skanowanie produktów w sklepie za pomocą telefonu i płatność mobilną za zakupy z wykorzystaniem portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marketplace RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.22.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.