Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour stawia na format convenience. W 2012 r. ruszy 50 pomarańczowych sklepów

  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-12-2011, 14:59
Carrefour stawia na format convenience. W 2012 r. ruszy 50 pomarańczowych sklepów
Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska

- Obecny rok zamkniemy pięcioma testowymi placówkami pod szyldem Carrefour Express Orange. W przygotowaniu jest kolejnych 10 sklepów - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska.

- Mamy nadzieję, że w roku 2012 uruchomimy co najmniej 50 nowych sklepów convenience, które pozwolą nam pracować nad doskonaleniem konceptu. W kolejnych latach chcielibyśmy otwierać rocznie nawet 100 placówek tego typu. Zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców jest bardzo duże - dodaje.

Pomarańczowe sklepy Carrefoura to typowo miejski koncept convenience o powierzchni 50-100 mkw. powierzchni. - Placówki będą powstawały w najbliższym czasie, w największych polskich miastach takich jak np.: Warszawa, Kraków, Wrocław, czy Łódź. Warunkiem otwarcia tego typu sklepu są oczywiście najlepsze lokalizacje - wyjaśnia Francois Vincent.

Przedstawiciele sieci Carrefour wiążą duże nadzieje ze sklepami Carrefour Express z pomarańczowym logo. - Polski konsument cały czas się zmienia, zmieniają się także jego potrzeby i zwyczaje zakupowe. Nasze „pomarańczowe sklepy" są reakcją na te dynamicznie zachodzące zmiany - mówi dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska.

- Klienci oczekują oferty typu „food to go". Już wkrótce ekspozycja asortymentu w tego typu placówce będzie musiała zmieniać się nie tylko z dnia na dzień, ale także w ciągu dnia. Rano trzeba będzie eksponować produkty śniadaniowe, od południa produkty na lunch, ze wskazaniem na sałatki i dania gotowe. Klient tego typu sklepów dużo i długo pracuje. Potrzebuje szybkich rozwiązań kulinarnych na wynos, do odgrzania w domu. Jednocześnie konsument dba o zdrowie i samopoczucie, sklep będzie musiał zaoferować mu produkty, które mu w tym pomogą. Oferta musi być najwyższej jakości - tłumaczy Francois Vincent.

Jak dodał przedstawiciel sieci Carrefour, produktowa oferta sklepu musi zostać uzupełniona o usługi dodatkowe, które pozwolą klientom załatwić podstawowe potrzeby od opłacania rachunku, po dostęp do internetu, ksero, czy możliwość wysłania faksu etc.

Koncept Carrefour Express Orange został wprowadzony na polski rynek w połowie 2011 r. Małe, doskonale zlokalizowane placówki otwierane są w centrach miast. Oferują ok. 3 tys. najlepiej sprzyjających się pozycji asortymentowych (w tym marki własne Carrefour), a także zestaw usług dodatkowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • gosc2 20-03-2012, 19:13:
Tych sklepów franczyzowych, o których piszesz jest dosłownie kilka na obecnie około 200 otwartych. Poza tym on mowi o pomaranczowych a nie o wszystkich
  • gość 11-12-2011, 18:34:
Czy ktoś liczył ile ze sklepów franczyzowych Carrefoura to jego dawne sklepy z którymi sam sobie nie radził? Ten sukces Vincenta to śmiech na sali. Zamknąć i znowu otworzyć pod zmienionym szyldem i już sukces gotowy.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH