Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour umożliwia robienie zakupów za pomocą aplikacji

Klienci Carrefour Polska z Warszawy mogą już robić zakupy za pomocą aplikacji Mój Carrefour. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone tego samego dnia. Firma udostępniła także nową formę odbioru zakupów – Carrefour Drive – specjalnie dla zmotoryzowanych klientów.

Carrefour umożliwia robienie zakupów za pomocą aplikacji
fot. shutterstock

Carrefour Polska rozszerzył funkcjonalność aplikacji mobilnej Mój Carrefour o m-commerce. Klienci posiadający najnowszą wersję programu mogą skorzystać z opcji „mCarrefour”, znajdującej się w rozwijanym menu, aby zrobić zakupy. Wśród towarów dostępnych w sprzedaży przez aplikację znajduje się pełny asortyment produktów spożywczych z eCarrefour.pl oraz wybrane produkty przemysłowe. Usługa jest obecnie dostępna wyłącznie w Warszawie.

- Oferta naszych sklepów internetowych była do tej pory dostępna na urządzeniach mobilnych tylko przez przeglądarkę internetową. Teraz wprowadzamy ją bezpośrednio do naszej aplikacji mobilnej, tworząc z niej referencyjne, omnikanałowe środowisko zakupowe – powiedziała Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce Carrefour Polska. – Wygoda i intuicyjność, którą gwarantuje dostępność pełnego wachlarza usług w aplikacji Mój Carrefour, jest bardzo ważna dla klientów. Jednocześnie w ten sposób chcemy zachęcić do zakupów internetowych osoby, które nie korzystały do tej pory z tej usługi - dodaje.

Zakupy zamówione do godziny 16:00 za pośrednictwem panelu mCarrefour w aplikacji Mój Carrefour zostaną dostarczone do domu klienta jeszcze tego samego dnia. Użytkownik aplikacji może wybierać z dostępnych zakresów czasowych w których chciałby odebrać swoje zakupy. Zamówienia złożone po godzinie 16:00 mogą zostać dostarczone następnego dnia. Dostawa zakupów zrobionych przez aplikację mobilną jest darmowa dla zamówień o wartości powyżej 120 PLN. Poniżej tej kwoty koszt dostawy wynosi 19,90 PLN. W celu skorzystania z zakupów mobilnych należy pobrać aplikację Mój Carrefour, dostępna w sklepach Google Play i AppStore.

Carrefour Polska rozwinął także formy odbioru zakupów. Nowością jest Carrefour Drive, dostępny dla klientów, którzy chcą odebrać zakupy osobiście w CH Atrium Targówek na ul. Głębockiej 15 i zapakować je bezpośrednio do własnego samochodu. Odebranie zamówienia jest możliwe w punkcie odbioru Drive, gdzie klient zajmuje jedno z oznaczonych stanowisk parkingowych na które pracownik Carrefour dostarcza klientowi zamówione produkty.

Jednocześnie Carrefour oferuje również inne możliwości odbioru zakupów. W przypadku zamówienia składającego się wyłącznie z produktów spożywczych klient może wybrać odbiór w jednym z 26 Coolomatów zlokalizowanych w Warszawie. Pozostałe opcje to dostawa kurierem pod wskazany adres lub, w przypadku produktów niespożywczych, odbiór osobisty w Punkcie Obsługi Klienta w wybranym hiper- lub supermarkecie Carrefour na terenie całego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    aplikacje mobilne RSS ALERT    /    m-commerce RSS ALERT    /    m-commerce w Polsce RSS ALERT    /    Carrefour Polska RSS ALERT    /    Carrefour Drive RSS ALERT    /    Coolomat RSS ALERT    /    Bożena Nawara-Borek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.201.244.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.