Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour uruchomił zaawansowany technologicznie serwis dla interesariuszy

Carrefour wystartował w Polsce z nowoczesnym portalem informacyjnym przeznaczonym dla interesariuszy. Celem nowej platformy jest informowanie o bieżących działaniach firmy oraz wsparcie rozwoju kluczowych obszarów biznesowych. Uruchomienie nowego serwisu to kolejne z zaawansowanych rozwiązań technologicznych wdrożonych przez Carrefour Polska w Internecie.

Carrefour uruchomił zaawansowany technologicznie serwis dla interesariuszy
Fot. shutterstock

Nowy serwis Carrefour dostępny pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl prezentuje najważniejsze informacje na temat działalności firmy, w tym ekspansji omnikanałowej, strategii zrównoważonego rozwoju, oferty franczyzowej czy nieruchomości komercyjnych. Serwis posiada również zaawansowane rozwiązania dla osób poszukujących pracy oraz przedstawicieli mediów.

„Carrefour jako firma odpowiedzialna społecznie przykłada bardzo dużą wagę do stałego informowania swoich interesariuszy. Bez wątpienia Internet jest jednym z kluczowych źródeł pozyskiwania wiedzy o Carrefour, dlatego uruchomiliśmy nowoczesny portal internetowy, który na bieżąco, a często wręcz ‘na żywo’ w czasie rzeczywistym, przekazywał będzie informacje o rozwoju naszej firmy oraz podejmowanych działaniach. Nowy serwis wykorzystuje szereg nowoczesnych technologii, które pozwolą odbiorcy śledzić nasze inicjatywy oraz prowadzić z nami stały dialog" – mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR w Carrefour Polska.

Serwis Carrefour bazuje na najnowszych trendach i technologiach projektowania stron WWW. W  serwisie zastosowano wiele unikalnych rozwiązań, takich jak wykorzystanie contentu video w miejsce statycznych grafik, możliwość prowadzenia transmisji online na żywo na stronie głównej czy funkcje przeglądania i udostępniania treści w mediach społecznościowych w trybie rzeczywistym. Aby zapewnić maksymalną użyteczność i funkcjonalność, nowy portal powstał z wykorzystaniem technologii omnichannel, flat design, HTML5 oraz CSS. Dzięki zastosowanej responsywnej technologii projektowania stron (RWD) z portalu w wygodny sposób mogą korzystać użytkownicy komputerów, smartfonów i tabletów, ponieważ treści automatycznie dostosowują się do specyfikacji aktualnie wykorzystywanego urządzenia.

Serwis korporacyjny Carrefour podzielony został na sekcje merytoryczne: Zrównoważony rozwój, Franczyza, Nieruchomości komercyjne, Praca, Media. Nie zabrakło zakładki O nas, zbierającej kluczowe informacje o Carrefour i sekcji Aktualności prezentującej najnowsze wydarzenia z życia firmy. 

Nowy portal korporacyjny Carrefour Polska powstał w wyniku współpracy z firmą GoldenSubmarine- Agencją Interaktywną Roku 2017. Aktualnie firmy pracują nad wdrożeniem anglojęzycznej wersji serwisu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    Carrefour Polska RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    nowe technologie w handlu RSS ALERT    /    portal dla interesariuszy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.203.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.