Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour w 2018 r. otworzył ponad 100 nowych sklepów franczyzowych

Carrefour Polska w 2018 r. otworzył ponad 100 nowych sklepów franczyzowych. Na utrzymanie takiego tempa rozwoju ostatnich lat wpłynęły m.in. dynamiczna ekspansja, dywersyfikacja modeli franczyzowych, a także wdrożenie innowacyjnej oferty oraz usług okołozakupowych.

Carrefour w 2018 r. otworzył ponad 100 nowych sklepów franczyzowych
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 24-01-2019, 11:12

Carrefour od 2007 roku inwestuje w rozwój swojej oferty franczyzowej w Polsce. Na koniec ubiegłego roku, w ramach 3 oferowanych przez Carrefour konceptów sklepów osiedlowych: Carrefour Express Convenience, Carrefour Express Minimarket oraz Globi, działało ok. 600 placówek handlowych, prowadzonych przez niezależnych polskich przedsiębiorców, którzy są franczyzobiorcami sieci. W 2018 roku Carrefour utrzymał wysokie tempo rozwoju franczyzy, otwierając łącznie 101 nowych sklepów w tym formacie.

- 2018 rok był dla Carrefour rokiem intensywnych działań i wielu pozytywnych zmian
w formacie convenience. Wprowadziliśmy do naszej oferty nowe modele współpracy, rozwinęliśmy ofertę i usługi, a także zoptymalizowaliśmy logistykę dostaw. Wprowadziliśmy też innowacje technologiczne. Wszystkie te działania przełożyły się na skokowy wzrost zainteresowania franczyzą Carrefour i otwarcie ponad 100 nowych sklepów w świetnych lokalizacjach – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Carrefour zaproponował w 2018 roku nowe formy współpracy: sklep franczyzowy Carrefour Express Convenience dla właścicieli stacji paliw (obecnie już ponad 30 nowych sklepów otwartych we współpracy z 3 operatorami stacji paliw) oraz nową formę ajencji (łącznie 32 sklepy, w tym 19 otwartych w nowym koncepcie w 2018 r.). Pozwoliło to dotrzeć z ofertą marki do wielu nowych lokalizacji oraz pozyskać wielu franczyzobiorców.

Sieć postawiła także na rozwój oferty i usług w sklepach franczyzowych, m.in. nawiązując ogólnopolską współpracę z siecią kawiarni Costa Coffee, która dostarcza do sklepów kawomaty oraz, jako pierwsza sieć convenience w Polsce, wprowadzając do najmniejszych sklepów kasy samoobsługowe zwiększające tempo obsługi klientów, przydatne szczególnie w godzinach dużego natężenia ruchu. Carrefour planuje dalsze wprowadzanie kas samoobsługowych do sklepów w 2019 r.

Kolejnym udogodnieniem wprowadzonym przez Carrefour w ubiegłym roku był rozwój dostaw bezpośrednich. Na koniec 2018 roku, 14 dostawców sieci, dostarczało bezpośrednio do sklepów convenience kluczowy asortyment świeży, w tym m.in. warzywa i owoce, pieczywo, mięso i wędliny oraz dania gotowe. Dzięki skróceniu łańcucha dostaw, produkty te trafiają do sklepów jeszcze szybciej i są jeszcze lepszej jakości.

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT    /    sklepy franczyzowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.211.135.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.