Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour w tym roku przeprowadzi remodeling kilkunastu hipermarketów

Sieć Carrefour w 2014 r. planuje przeprowadzić remodeling kilkudziesięciu sklepów w różnych formatach, w tym kilkunastu hipermarketów. Jak mówi serwisowi portalspożywczy.pl Robert Noceń, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów w Carrefour, wprowadzane zmiany są bardzo dobrze oceniane przez klientów.

Carrefour w tym roku przeprowadzi remodeling kilkunastu hipermarketów
Robert Noceń, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów w Carrefour

Autor: Paweł Jachowski, portalspożywczy.pl
Data: 29-07-2014, 14:07

Francuska sieć zakończyła już remodelingi czterech dużych hipermarketów: w CH Arkadia, CH Atrium Reduta, CH Targówek i CH Warszawa Wileńska. Lada moment Carrefour ruszy z remodelingiem trzech kolejnych hipermarketów, w Łodzi, Gdańsku i Wrocławiu. Działania związane z remodelingiem postępują dynamicznie, również jeśli chodzi o mniejsze hipermarkety. W ich przypadku przemodelowane zostały już hipermarkety Carrefour w PH Zakopianka, w Białymstoku i w Mińsku Mazowieckim. Wkrótce sieć przemodeluje hipermarkety w Sochaczewie, Bełchatowie, Chojnicach oraz Kędzierzynie-Koźlu.

- Jak wynika z prowadzonych przez nas badań, klienci bardzo doceniają nasze remodelingi. Uważają, że dzięki nim sklep stał się przejrzysty, produkty są dobrze oznaczone i wszystko łatwo można w sklepie znaleźć. Klienci są zachwyceni wprowadzanymi zmianami. Mają bardzo pozytywne opinie o naszych produktach niespożywczych, przemysłowych. Świetnie oceniane są m.in. zmiany w dziale perfumerii - komentuje Noceń.

Carrefour zmodyfikował w swoich hipermarketach sposób obsługi klientów przy kasach. Jak tłumaczy Noceń, ze szczególną przychylnością klientów spotyka się wprowadzenie jednej kolejki do kas. Dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów w Carrefour zapowiada, że jeszcze w tym roku zostanie ona wdrożona we wszystkich sklepach sieci w tym formacie. Obecnie działa już w około 1/3 hipermarketów.

Oprócz zmian w wyglądzie i obsłudze hipermarketów, Carrefour rozwija też ofertę produktów spożywczych dostępnych w tym formacie.

- Dbamy o to, aby klienci naszych hipermarketów mieli dostęp do bogatej i zróżnicowanej oferty produktów spożywczych: stąd uruchomiliśmy na terenie wybranych hipermarketów wędzarnie, w których wyrabiane są różnego rodzaju mięsa oraz wędliny, a także w hipermarketach w Krakowie i w Warszawie wyznaczyliśmy specjalną strefę „Świat Zdrowia", w której klienci znajdą produkty dietetyczne, dla diabetyków, sojowe, ekologiczne oraz bezglutenowe - mówi Noceń. Jak dodaje, w strefie "„Kuchnie Świata" znajdują się produkty dla amatorów przysmaków kulinarnych z takich krajów jak Francja (w tym regionalne francuskie przysmaki produkowane pod marką własną Carrefour „Reflets de France"), Włochy czy Hiszpania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Robert Noceń RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    hipermarkety Carrefour RSS ALERT    /    hipermarkety RSS ALERT    /    strategia Carrefour RSS ALERT    /    remodeling RSS ALERT    /    remodeling Carrefour RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.195.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.