Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour wdrożył technologię blockchain dla mleka marki własnej

Carrefour wdrożył technologię blockchain do śledzenia drogi produktu z gospodarstw rolnych do sklepów dla kurczaka, jaj, pomidorów i pomarańczy. Teraz dołącza kolejny produkt - pełnotłuste świeże mleko Carrefour Quality Line. Sieć ma zamiar w ciągu kolejnych lat wdrożyć ten system dla wszystkich swoich linii produktów świeżych.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 06-03-2019, 17:32

Począwszy od marca 2019 r., Carrefour stopniowo zacznie sprzedawać świeże pełnowartościowe pełnowartościowe mleko Carrefour Quality Line, wykorzystujące technologię blockchain.

Mleko jest wytwarzane przez zakład mleczarski w Gillot. Krowy, które "zaopatrują" mleczarnię są żywione paszami bez GMO i hodowane na niewielkich gospodarstwach, zgodnie z praktykami zapewniającymi dobrostan zwierząt.

Technologia Blockchain gwarantuje konsumentom pełną identyfikację produktu. Konsumenci mogą zeskanować kod QR na etykiecie za pomocą smartfonów, a następnie uzyskać dostęp do informacji o trasie, którą przebył produkt - od miejsca, w którym został wytworzony (miejsce hodowli, nazwa producenta, stosowane metody hodowli i produkcji) aż do dnia, w którym został umieszczony na sklepowej półce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    blockchain RSS ALERT    /    mleko RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.172.234.236
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.