REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Carrefour weryfikuje portfolio produktów marki własnej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-01-2013, 21:56
Carrefour weryfikuje portfolio produktów marki własnej
Pieczywo chrupkie pod marką własną Carrefour

- Jesteśmy obecnie w trakcie weryfikacji portfolio produktów marki własnej Carrefour, aby ich oferta jak najlepiej odpowiadała na zmiany w zachowaniach konsumenckich Polaków i aktualne tendencje na rynku. Dopiero po zakończeniu reorganizacji tego portfela będziemy mogli powiedzieć, które z nich są najbardziej pożądane przez klientów - mówi Donata Wancel, z biura prasowego Carrefour Polska. Zapewniając jednocześnie, że w nadchodzących latach Carrefour nadal będzie rozwijał produkty marki własnej Carrefour.

REKLAMA

Donata Wancel zapowiedziała również, że zgodnie z decyzją zarządu Grupy Carrefour i strategią rozwoju, zaprezentowaną pod koniec sierpnia 2012 r. przez prezesa Grupy Carrefour, Georgesa Plassata marka Carrefour Discount, będzie wycofywana z portfolio produktów marki własnej Carrefour. - Zastrzegamy przy tym, że produkt najniższej ceny nadal będzie miał swój odpowiednik na półkach w sieci sklepów Carrefour - mówi przedstawicielka francuskiej sieci.

Carrefour w swoich sklepach w Polsce oferuje produkty marki własnej ze wszystkich segmentów cenowych. Asortyment wszystkich marek własnych dostępnych w naszej sieci liczy ok. 4000 referencji we wszystkich kategoriach produktowych. Należą do nich m.in. produkty spożywcze, produkty świeże, warzywa, owoce, wędliny, drogeryjne, perfumeryjne, napoje i alkohole, produkty przemysłowe i gospodarstwa domowego, artykuły sportowe, zabawki, artykuły sezonowe, sprzęt RTV/AGD oraz tekstylia.

Najpopularniejszymi produktami sprzedawanymi pod marką Carrefour są: produkty higieny papierowej i kosmetycznej (papier toaletowy, ręczniki kuchenne, chusteczki kosmetyczne, płatki do demakijażu), napoje energetyzujące i wody smakowe, produkty świeże (jaja, sery, jogurty, mrożonki), makaron domowy, ryż, koncentrat pomidorowy, warzywa konserwowe (kukurydza, groszek), chipsy, słodycze (draże, sezamki, chałwa, biszkopty, wafelki).

Pod szyldem Carrefour działa obecnie w Polsce ponad 500 placówek handlowych: hiper- i supermarkety, przymarketowe stacje paliw, ponad 40 centrów handlowych oraz ponad 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH