Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour wprowadza „ciche godziny” do sklepów w Warszawie

Z myślą o zwiększeniu komfortu klientów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz nadwrażliwością sensoryczną, Carrefour Polska wprowadza „ciche godziny” do wybranych sklepów w Warszawie. Rozwiązanie wypracowane przy współpracy z fundacjami: SYNAPSIS oraz Kultury bez Barier będzie testowane od 2 września.

Carrefour wprowadza „ciche godziny” do sklepów w Warszawie
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 29-08-2019, 14:39

W sklepach objętych testami akcji, od poniedziałku do soboty, na 60 minut zostaną przygaszone światła, wyłączona muzyka oraz przestaną być nadawane komunikaty głosowe. Zwolni się też tempo obsługi klientów na linii kas.

„Ciche godziny” będą odbywały się codziennie między 15:00 a 16:00. Testy akcji były prowadzone przy współpracy z dwiema warszawskimi fundacjami specjalizującymi się w dbaniu o osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz z nadwrażliwością sensoryczną: Fundacją SYNAPSIS i Fundacją Kultury bez Barier, w dwóch popularnych hipermarketach Carrefour: w Galerii Północnej (ul. Światowida 17) oraz w Galerii Mokotów (ul. Wołoska 12).

- Komfort zakupów i dostępność naszych sklepów dla wszystkich klientów jest dla nas bardzo ważna. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie „cichych godzin” w wybranych sklepach. Poprzez testy w dwóch sklepach w Warszawie chcemy wypracować jak najbardziej optymalny model tej inicjatywy dla klientów z nadwrażliwością sensoryczną. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie spotka się z pozytywnym odbiorem wszystkich naszych klientów - mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska.

Wprowadzenie „cichych godzin” jest działaniem wpisującym się w partnerstwo Carrefour Polska w ramach ministerialnego Programu Dostępność Plus, którego firma jest sygnatariuszem. Ostatnio, w Galerii Morena należącej do Carrefour, sieć wprowadziła również system znaczników TOTUPOINT, który wspomaga orientację przestrzenną i zwiększa poziom bezpieczeństwa osób niewidomych i niedowidzących.

Nie są to jednak jedyne działania firmy w tym obszarze. Sieć od wielu lat realizuje inicjatywy na rzecz osób o szczególnych potrzebach, w tym niepełnosprawnych i seniorów. Carrefour oferuje rozwiązania zwiększające komfort i przyjemność z dokonywanych zakupów, takie jak usługi tłumacza języka migowego, umożliwienie robienia zakupów osobom poruszającym się z psami przewodnikami. Proponuje również klientom korzystanie z rabatów, które oferują Karta Seniora i Karta Dużej Rodziny, a także połączenia korzystania z kart z aplikacją „Mój Carrefour”, która również oferuje zniżki na zakupy. Sieć od wielu lat zatrudnia też osoby z niepełnosprawnościami. Obecnie w zespołach Carrefour pracuje ponad 600 osób z orzeczoną niepełnosprawnością.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    ciche godziny RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.47.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.