Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour wprowadza nowy system zarządzania personelem

  • Autor: Planet Retail
  • Data: 24-09-2010, 14:01

Obecnie pracownicy francuskich hipermarektów wykonują takie same zadania w każdym z działów Carrefoura. Zarząd sieci handlowej zauważył, że czynności takie jak odbiór towarów, składowanie, kontrola zapasów czy znakowanie może zostać uproszczone i wykonywane razem przez pracowników różnych działów.

- Ten system sprawdza się już w innych krajach - mówi Philippe Lartigue, dyrektor Carrefour. - To model anglosaski. Skutecznie wprowadziliśmy go już w Carrefour Polska - dodaje.

Zmiana została przetestowana przez kilka miesięcy w sklepach w Villiers-en-Bière i Bègles. Nowy model biznesowy będzie wkrótce wprowadzony w stu innych sklepach na terenie Francji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • pracownik 27-09-2010, 16:30:
Czyli teraz będziemy wszystko i nic :)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH