Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour wprowadza technologię blockchain umożliwiającą konsumentom śledzenie produktu

Sieć Carrefour wprowadza na rodzimym rynku technologię „blockchain”, która umożliwia konsumentom śledzenie produktu „od pola do stołu”. To pierwsza taka technologia w Europie.

Carrefour wprowadza technologię blockchain umożliwiającą konsumentom śledzenie produktu
fot. shutterstock

Technologia jest wykorzystywana obecnie dla linii kurczaków Carrefour Quality Line Auvergne. Wkrótce ma zostać wprowadzona dla kolejnych ośmiu produktów zwierzęcych i roślinnych, takich jak: jajka, ser, mleko, pomarańcze, pomidory, łosoś i mielona wołowina.

Jak ocenia Carrefour, technologia blockchain spełni rosnącą potrzebę konsumentów w zakresie przejrzystości produktów, natomiast dla hodowców jest to sposób na pokazanie, co produkują.

Etykieta każdego produktu będzie zawierała kod QR, który konsumenci będą mogli skanować za pomocą smartfonów. Otrzymają w ten sposób informację o produkcie i drodze, którą przeszedł - od miejsca, w którym był hodowany aż do momentu umieszczenia go na półce. 

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    technologie RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    technologia blockchain RSS ALERT    /    śledzenie produktu RSS ALERT    /    blockchain RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.22.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.