Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Carrefour wprowadzi do Polski koncept sklepu Carrefour Planet

- Mamy kilka takich lokalizacji, które mogłyby odpowiadać konceptowi Carrefour Planet, są to m.in. centra handlowe w Warszawie takie jak: Arkadia, Galeria Mokotów, Złote Tarasy, czy też Zakopianka w Krakowie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

Carrefour wprowadzi do Polski koncept sklepu Carrefour Planet
Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska

Centrala Carrefoura zdecydowała o rozwoju nowego konceptu sklepów, czyli Carrefour Planet. Czy jest szansa, że pojawi się on także w Polsce?

Grupa bardzo intensywnie pracowała nad tym konceptem sklepu i muszę powiedzieć, że jest rewolucyjny. Władze naszej sieci podjęły decyzję, że w 2011 r. Carrefour Planet będzie rozwijany w pięciu krajach (red. Francji, Hiszpanii, Belgii, Grecji i we Włoszech). Polska nie znalazła się na liście tych państw.

Nie znaczy to jednak, że w roku 2012 nie będziemy chcieli przetestować wybranych założeń projektu w niektórych sklepach. Pragnę jednak podkreślić, że nawet jeżeli do tego dojdzie, to wykorzystamy kilka, idei, quick-win z tego konceptu.

Będą to najbardziej prestiżowe lokalizacje?

Tak, mamy kilka takich lokalizacji, które mogłyby odpowiadać konceptowi Carrefour Planet, są to m.in. centra handlowe w Warszawie takie jak: Arkadia, Galeria Mokotów, Złote Tarasy, czy też Zakopianka w Krakowie.

W wybranych lokalizacjach mogłyby pojawić się częściowe zastosowania tego typu. Chciałbym zaznaczyć, że nie będzie to program kompleksowej zmiany dużej liczby sklepów, a zostanie ograniczony do kilku najatrakcyjniejszych, dobrze przemyślanych i wybranych lokalizacji i cały czas podkreślam, że dotyczyć będzie wykorzystania ewentualnie kilku części z tego projektu.

Co sklepy Carrefour Planet zaoferują polskim klientom?

W tej chwili mogę powiedzieć tylko o tym co oferuje Carrefour Planet we Francji w sklepach umiejscowionych np. w Ecully i Vénissieux, czyli w dwóch sklepach pilotażowych, które już przyjęły pierwszych klientów 25 sierpnia.

Całkowicie przemyślany dla klientów koncept Carrefour Planet proponuje komfortowe i nowe doświadczenie związane z robieniem zakupów w przyjaznej atmosferze. Sklep proponuje specjalne oferty zorganizowane wokół działów z oryginalnymi usługami i nowymi technologiami.

Carrefour Planet oferuje przemyślany asortyment produktów i jest dostosowany do oczekiwań klientów. Przestrzeń sklepu została inaczej podzielona i zorganizowana niż w dotychczas otwieranych placówkach sieci.

Na terenie sklepu znalazła się m.in. przestrzeń obsługowa ze zróżnicowanym asortymentem produktów świeżych, w których organizowane są regularne degustacje. Klienci mają do dyspozycji gotowe potrawy, bogatą ofertę rzeźniczą, świeże owoce i warzywa, a także przygotowywane najwyższej jakości sushi.

Wygospodarowano przestrzeń dla produktów marki BIO z bardzo dużą różnorodnością produktów marki własnej Carrefour i marek specjalnych.
Żeby zapewnić możliwie najszerszą ofertę mrożonek, została zorganizowana specjalna, obszerna i bardzo wygodna przestrzeń przeznaczona tylko dla tej grupy produktów.

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jean Anthoine RSS ALERT    /    Carrefour Planet RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.246.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.