Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour wspiera dostawców marki własnej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-10-2017, 13:19
Carrefour wspiera dostawców marki własnej
fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour ogłosił najlepsze projekty 7. kampanii Autodiagnostyk, która w tym roku przebiegała pod hasłem „Wyzwanie dla dostawców – Odżywianie i dobre samopoczucie!”. Wyróżnienia dla trzech firm ogłoszono podczas Spotkania Dostawców Marki Własnej, które obyło się 27 października w Centrum Smak Kariery Carrefour w Warszawie.

Kampania Autodiagnostyk opracowana przez Carrefour ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju wśród dostawców marki własnej i umożliwienie im oceny ich działań w tym zakresie. Każda odsłona kampanii skupia się na jednym ze wskazanych przez Carrefour obszarów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej  edycji kampanii przedsiębiorcy mogli zgłaszać produkty lub inicjatywy promujące zbilansowaną dietę i zdrowy tryb życia.

Zwycięzcą tegorocznej edycji Autodiagnostyka została rodzinna firma Pszczelarz Kozacki z Roztocza, która zgłosiła projekt rozwoju strategii firmy w zakresie nowej koncepcji linii produktów BeeActive. Inicjatywa obok opracowania pszczelich suplementów uwzględnia dodatkowe aktywności edukacyjne i sportowe. Jury doceniło kompleksowość, wizję i odwagę w podejmowaniu szerokich działań projektowych dostawcy, przy jednoczesnym zachowaniu lokalnego charakteru firmy.

W kategorii „Produkt” została wyróżniona firma Majami z Bełchatowa, producent popularnych wyrobów cukierniczych, zaś w kategorii „Strategia i Edukacja” – firma ICT Poland z Kostrzyna nad Odrą, która prowadzi szereg kompleksowych działań z zakresu ochrony zdrowia i aktywności fizycznej dla swoich pracowników. Ponadto, kapituła przyznała wyróżnienie specjalne za spójność i ciągłość działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, które otrzymał laureat kampanii Autodiagnostyk sprzed dwóch lat – przedsiębiorstwo Sądecki Bartnik.

– W tym roku temat kampanii był spójny z wieloma działaniami firmy z zakresu promocji aktywności fizycznej, prawidłowego odżywiania, a także nawiązywał do szerokiego asortymentu produktów prozdrowotnych, który jest stale rozwijany w sklepach Carrefour. Tematyka Autodiagnostyka doskonale wpisuje się także w  założenia kampanii „Z miłości do Zdrowia”, którą z sukcesem realizujemy od 2014 roku – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska. – Zdrowy styl życia i zbilansowana dieta są bardzo ważne i znacząco wpływają na dobre samopoczucie. Otrzymaliśmy dużą liczbę zgłoszeń do tegorocznej edycji kampanii, co pokazuje, że dostawcy marki własnej Carrefour realizują wiele ciekawych inicjatyw z zakresu CSR, które promują odpowiednią dietę i aktywny tryb życia – dodaje Barbara Kowalska.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 072) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH