Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour wspiera dostawców marki własnej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-10-2017, 13:19
Carrefour wspiera dostawców marki własnej
fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour ogłosił najlepsze projekty 7. kampanii Autodiagnostyk, która w tym roku przebiegała pod hasłem „Wyzwanie dla dostawców – Odżywianie i dobre samopoczucie!”. Wyróżnienia dla trzech firm ogłoszono podczas Spotkania Dostawców Marki Własnej, które obyło się 27 października w Centrum Smak Kariery Carrefour w Warszawie.

Kampania Autodiagnostyk opracowana przez Carrefour ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju wśród dostawców marki własnej i umożliwienie im oceny ich działań w tym zakresie. Każda odsłona kampanii skupia się na jednym ze wskazanych przez Carrefour obszarów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej  edycji kampanii przedsiębiorcy mogli zgłaszać produkty lub inicjatywy promujące zbilansowaną dietę i zdrowy tryb życia.

Zwycięzcą tegorocznej edycji Autodiagnostyka została rodzinna firma Pszczelarz Kozacki z Roztocza, która zgłosiła projekt rozwoju strategii firmy w zakresie nowej koncepcji linii produktów BeeActive. Inicjatywa obok opracowania pszczelich suplementów uwzględnia dodatkowe aktywności edukacyjne i sportowe. Jury doceniło kompleksowość, wizję i odwagę w podejmowaniu szerokich działań projektowych dostawcy, przy jednoczesnym zachowaniu lokalnego charakteru firmy.

W kategorii „Produkt” została wyróżniona firma Majami z Bełchatowa, producent popularnych wyrobów cukierniczych, zaś w kategorii „Strategia i Edukacja” – firma ICT Poland z Kostrzyna nad Odrą, która prowadzi szereg kompleksowych działań z zakresu ochrony zdrowia i aktywności fizycznej dla swoich pracowników. Ponadto, kapituła przyznała wyróżnienie specjalne za spójność i ciągłość działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, które otrzymał laureat kampanii Autodiagnostyk sprzed dwóch lat – przedsiębiorstwo Sądecki Bartnik.

– W tym roku temat kampanii był spójny z wieloma działaniami firmy z zakresu promocji aktywności fizycznej, prawidłowego odżywiania, a także nawiązywał do szerokiego asortymentu produktów prozdrowotnych, który jest stale rozwijany w sklepach Carrefour. Tematyka Autodiagnostyka doskonale wpisuje się także w  założenia kampanii „Z miłości do Zdrowia”, którą z sukcesem realizujemy od 2014 roku – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska. – Zdrowy styl życia i zbilansowana dieta są bardzo ważne i znacząco wpływają na dobre samopoczucie. Otrzymaliśmy dużą liczbę zgłoszeń do tegorocznej edycji kampanii, co pokazuje, że dostawcy marki własnej Carrefour realizują wiele ciekawych inicjatyw z zakresu CSR, które promują odpowiednią dietę i aktywny tryb życia – dodaje Barbara Kowalska.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 272) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.