Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour wypromuje francuskie produkty

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 25-05-2015, 12:12
Carrefour wypromuje francuskie produkty
Produkt marki własnej Reflets de France (fot. Carrefour)

Hipermarkety Carrefour rozpoczęły ogólnopolską akcję promocyjną francuskich produktów pod hasłem "Apetyt na Francję". Do 1 czerwca na półkach sklepów wielkopowierzchniowych francuskiego detalisty znaleźć będzie można - w specjalnej ofercie cenowej - kilkadziesiąt oryginalnych produktów z kategorii serów, jogurtów, win, wędlin, wyrobów garmażeryjnych, słodyczy, przetworów i kosmetyków.

Akcja jest kolejnym etapem promocji Francji, francuskiej kultury i sztuki kulinarnej, którą sieć realizuje na polsku rynku handlowym wspólnie z największymi francuskimi firmami i instytucjami.

Carrefour dąży do zaoferowania na polskim rynku najbardziej bogatej i różnorodnej oferty produktów, w tym produktów francuskich. Akcja "Apetyt na Francję", która wystartowała w hipermarketach należących do sieci, ma zaznajomić Polaków ze smakiem i jakością francuskich wyrobów.

- Organizacja akcji "Apetyt na Francję" to wspólne przedsięwzięcie sieci Carrefour i francuskich dostawców, której celem jest przybliżenie Polakom zwyczajów i kultury Francji. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej inicjatywie wielu klientów po raz pierwszy spróbuje, jak smakują najwyższej jakości francuskie produkty - komentuje Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

"Apetyt na Francję" to akcja organizowana wspólnie z dostawcami sieci Carrefour, takimi jak Bonduelle, Lactalis, Eurexia, Eurial, Franser czy Rians, którzy przygotowali specjalne oferty na swoje produkty. W promowanym asortymencie francuskich specjałów znalazły się zarówno te bezpośrednio kojarzące się z Francją, jak sery czy wina, ale również mniej znane francuskie przysmaki, jak jogurty, wędliny, wyroby garmażeryjne, słodycze czy przetwory.

Ofertę promocyjną akcji "Apetyt na Francję" uzupełniają regionalne specjały francuskie typu premium pod marką Reflets de France, które dostępne są tylko w sieci Carrefour, oraz francuskie kosmetyki Le Petit Marseillais i L'Oreal.

Carrefour przygotował również dla swoich klientów specjalny przewodnik winiarski, z opisem i charakterystyką najważniejszych regionów Francji, od Alzacji i Burgundii, przez Dolinę Rodanu, aż po Bordeaux i Szampanię. Przewodnik wraz z ofertą promocyjną dostępny jest we wszystkich sklepach biorących udział w akcji.

Akcja "Apetyt na Francję" potrwa w hipermarketach Carrefour do 1 czerwca 2015 roku.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w formatach hipermarketów, supermarketów i sklepów convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH