Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Carrefour: Wzrasta zainteresowanie produktami kuchni tajskiej, chińskiej i japońskiej

Produkty azjatyckie są dostępne w super- i hipermarketach sieci Carrefour w ramach konceptu „Kuchnie świata”. Ofertę całego konceptu buduje obecnie ponad 500 produktów, w tym ok. 170 artykułów kuchni azjatyckiej - głównie tajskiej, chińskiej oraz japońskiej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Carrefour Polska.

Carrefour: Wzrasta zainteresowanie produktami kuchni tajskiej, chińskiej i japońskiej
Fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 26-02-2018, 09:52

Jakie widzą Państwo trendy konsumenckie, jeśli chodzi o azjatyckie produkty spożywcze? - Zauważamy dynamiczny rozwój oferty przede wszystkim produktów kuchni tajskiej, ale też chińskiej i japońskiej. Klienci poszukują przede wszystkim artykułów stanowiących bazę konkretnych dań - gotowe pasty, sosy, makarony czy mleczko kokosowe. Popularnością cieszą się również produkty uzupełniające – sos rybny, orientalne przyprawy, liście kafiru - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Carrefour Polska. 

- Carrefour Polska jest otwarty na wprowadzenie nowych, ciekawych i inspirujących produktów kuchni świata. Takie artykuły wprowadzamy zazwyczaj w modelu in-out, co oznacza, że produkty wprowadzane są do oferty w ramach konkretnej akcji promocyjnej. Jeżeli produkt spotka się z zainteresowaniem klientów, wprowadzamy go do standardowego asortymentu konceptu „Kuchnie świata” - informuje sieć handlowa.

Carrefour Polska współpracuje z polskimi firmami, które specjalizują się w asortymencie kuchni azjatyckiej. - We współpracy z naszymi partnerami handlowymi przeprowadzamy w ciągu roku kilka akcji promujących produkty kuchni azjatyckiej. W 2018 roku zaplanowaliśmy takie kampanie, jak „Chiński nowy rok”, „Festiwal tajski”, „Japońskie święto kwitnącej wiśni Hanami” czy „Azjatycki grill”. W ramach akcji promocyjnych towar jest dodatkowo eksponowany w sklepach, przygotowywane są wizualizacje, a także ulotki i specjalne książeczki z przepisami na potrawy danej kuchni. Topowe produkty azjatyckie, takie jak np. mleczko kokosowe czy makarony, prezentujemy także w standardowych katalogach z ofertą sklepów Carrefour - informuje Biuro Prasowe.

Dodaje, że  Carrefour Polska planuje kontynuować obecnie realizowaną strategię handlową w oparciu o obserwowane trendy i zachowania konsumenckie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    azjatyckie produkty spożywcze RSS ALERT    /    azjatycka żywność RSS ALERT    /    Kuchnia japońska RSS ALERT    /    kuchnia chińska RSS ALERT    /    kuchnia tajska RSS ALERT    /    żywność azjatycka RSS ALERT    /    Japonia RSS ALERT    /    Chiny RSS ALERT    /    Tajlandia RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.