Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour za pomocą sztucznej inteligencji personalizuje ofertę handlową

Carrefour Polska rozwija sprzedaż w modelu omnichannel wdrażając w swoich kanałach cyfrowych oraz sklepach stacjonarnych rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji. Inwestycja w nowe technologie pozwoli sieci na indywidualne dopasowywanie oferty do klientów, co poprawi doświadczenia konsumentów zwiększając komfort, szybkość i wygodę całego procesu zakupowego.

Carrefour za pomocą sztucznej inteligencji personalizuje ofertę handlową
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 12-09-2019, 13:28

- Obecnie Carrefour wprowadza w swoich kanałach sprzedażowych rozwiązania oparte na algorytmach AI i personalizacji pozwalające poznać preferencje zakupowe naszych klientów i na tej podstawie dopasowywać ofertę handlową do każdego z odbiorców osobno  - mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. Przekłada się to na szereg udogodnień procesu zakupowego, które odczują zarówno klienci e-commerce, sklepów stacjonarnych, jak również użytkownicy aplikacji mobilnej „Mój Carrefour” – dodaje.

Dzięki technologii AI i personalizacji ścieżka zakupowa klienta sieci staje się prostsza, szybsza i bardziej intuicyjna. Klienci e-commerce otrzymują podpowiedzi produktów, którymi mogą być zainteresowani, dopasowane do ich indywidualnych preferencji na podstawie np. historii zakupowej czy stanu produktów wrzuconych do koszyka. Również wyszukiwarki e-commerce i aplikacji mobilnej pomagają w sprawniejszym odnalezieniu produktów, którymi klient może być zainteresowany. Ponadto, użytkownicy aplikacji mobilnej otrzymują spersonalizowane kupony zniżkowe oraz dopasowane gazetki promocyjne. Z personalizacji skorzystają również użytkownicy kart lojalnościowych, dla których indywidualnie przygotowywane będą rabaty.

Wprowadzenie rozwiązań z obszaru sztucznej inteligencji jest wynikiem współpracy sieci z firmą Synerise – jedną z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych – w ramach której technologia Synerise zostanie wykorzystana m.in. do stworzenia pełnego obrazu klienta, analizy Big Data oraz personalizacji komunikacji oraz działań promocyjnych. 

- Bardzo cieszymy się na współpracę z tak otwartym na innowacje klientem jakim jest Carrefour. Zależy nam, aby w każdym sektorze pracować z liderem, z którym tworzymy standardy, by następnie skalować się dynamicznie na nowe rynki - mówi Jarosław Królewski, CEO Synerise.

Carrefour oraz Synerise będą również pracować nad innowacjami dla całego sektora handlu detalicznego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.