Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrrefour i producent marki Président współtworzą French Touch

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2016, 12:15
Carrrefour i producent marki Président współtworzą French Touch
Fot. shutterstock

French Touch czyli święto Francji w Polsce to wspólna inicjatywa Ambasady Francji oraz agencji Cryptone. – Od czerwca prowadziliśmy szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną. Mówiliśmy Polakom o kulturze, kuchni, modzie, urodzie i designie, czyli wszystkim tym, co składa się na wyjątkowy francuski styl życia – tłumaczy Agnieszka Stańczyk dyrektor agencji Cryptone w Polsce. – Teraz French Touch wkracza w swoją finałową fazę. Razem z naszymi Partnerami przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji na zbliżającą się jesień – dodaje. Partnerami French Touch są m.in. sieć handlowa Carrefour oraz Grupa Lactalis, która jest właścicielem marki Président.

21 września rusza ogólnopolska akcja handlowa. Do 10 października, w całej Polsce, będzie można skorzystać z atrakcyjnych ofert oraz pakietów promocyjnych na francuskie produkty przygotowane przez partnerów kampanii. - Carrefour jako jeden z największych francuskich inwestorów na polskim rynku inicjuje i wspiera szereg wydarzeń promujących kulturę francuską w Polsce - mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska. - Po raz drugi zostaliśmy głównym partnerem akcji French Touch. Zapraszamy wszystkich klientów od 21 września do 3 października do odkrywania oferty produktów francuskich w hipermarketach i wybranych supermarketach Carrefour - dodaje.

W podróż po smakach Francji zabierze nas także Président, najbardziej rozpoznawalna marka francuskich serów. – Nasz udział w French Touch wiąże się z marką Président - światowego lidera na rynku serów. Marka ta nierozerwalnie związana jest z francuską kulturą kulinarną i gastronomiczną. W ramach akcji każdy będzie mógł spróbować bogactwa smaku serów dzięki szerokiej  gamie  produktów, jakie przygotowaliśmy – zapewnia Aleksander Czepelewski, Dyrektor Marketingu Strategicznego.”.

- Projekt French Touch ma na celu, między innymi, propagowanie francuskiego „know-how” mówi Thierry Doucerain, prezes zarządu EDF Polska. – Wspieramy akcję mówiąc jednocześnie o innowacyjnych rozwiązaniach energetycznych, które można z powodzeniem wprowadzać w Polsce, dbając jednocześnie o środowisko naturalne – dodaje. 

French Touch to nie tylko akcja handlowa i ekologia. Z okazji święta Francji w Polsce będą się odbywały liczne wydarzenia kulturalne i muzyczne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 139) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.