Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrrefour i producent marki Président współtworzą French Touch

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2016, 12:15
Carrrefour i producent marki Président współtworzą French Touch
Fot. shutterstock

French Touch czyli święto Francji w Polsce to wspólna inicjatywa Ambasady Francji oraz agencji Cryptone. – Od czerwca prowadziliśmy szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną. Mówiliśmy Polakom o kulturze, kuchni, modzie, urodzie i designie, czyli wszystkim tym, co składa się na wyjątkowy francuski styl życia – tłumaczy Agnieszka Stańczyk dyrektor agencji Cryptone w Polsce. – Teraz French Touch wkracza w swoją finałową fazę. Razem z naszymi Partnerami przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji na zbliżającą się jesień – dodaje. Partnerami French Touch są m.in. sieć handlowa Carrefour oraz Grupa Lactalis, która jest właścicielem marki Président.

21 września rusza ogólnopolska akcja handlowa. Do 10 października, w całej Polsce, będzie można skorzystać z atrakcyjnych ofert oraz pakietów promocyjnych na francuskie produkty przygotowane przez partnerów kampanii. - Carrefour jako jeden z największych francuskich inwestorów na polskim rynku inicjuje i wspiera szereg wydarzeń promujących kulturę francuską w Polsce - mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska. - Po raz drugi zostaliśmy głównym partnerem akcji French Touch. Zapraszamy wszystkich klientów od 21 września do 3 października do odkrywania oferty produktów francuskich w hipermarketach i wybranych supermarketach Carrefour - dodaje.

W podróż po smakach Francji zabierze nas także Président, najbardziej rozpoznawalna marka francuskich serów. – Nasz udział w French Touch wiąże się z marką Président - światowego lidera na rynku serów. Marka ta nierozerwalnie związana jest z francuską kulturą kulinarną i gastronomiczną. W ramach akcji każdy będzie mógł spróbować bogactwa smaku serów dzięki szerokiej  gamie  produktów, jakie przygotowaliśmy – zapewnia Aleksander Czepelewski, Dyrektor Marketingu Strategicznego.”.

- Projekt French Touch ma na celu, między innymi, propagowanie francuskiego „know-how” mówi Thierry Doucerain, prezes zarządu EDF Polska. – Wspieramy akcję mówiąc jednocześnie o innowacyjnych rozwiązaniach energetycznych, które można z powodzeniem wprowadzać w Polsce, dbając jednocześnie o środowisko naturalne – dodaje. 

French Touch to nie tylko akcja handlowa i ekologia. Z okazji święta Francji w Polsce będą się odbywały liczne wydarzenia kulturalne i muzyczne.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH