Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Cenowa kampania porównawcza w sklepach E.Leclerc i Sieć 34

  • Autor: Gazeta Pomorska
  • Data: 26-11-2009, 23:32

Reklama porównawcza wkracza do słupskich sklepów. Na taki sposób walki z konkurencją na razie zdecydowali się szefowie hipermarketu Leclerc, a odpowiedzieli mu właściciele sklepu sieci 34 w Słupsku - pisze Gazeta Pomorska.

W pasażu Leclerca, jak i tuż przed kasami sklepu Sieci 34 ustawiono po dwa wózki z tymi sami towarami w każdym z nich. Na każdym wózku naklejono rachunki z kasy. Wynika z nich, że za tę samą liczbę towarów w Leclercu zapłacimy mniej niż w Sieci 34. Oczywiście w Sieci 34 porównanie wychodzi na korzyść tego właśnie sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH