Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Centra handlowe muszą się zmierzyć rosnącą siłą formatu convenience i e-commerce

  • Autor: propertynews.pl
  • Data: 28-06-2013, 09:14

GFK Geomarketing opracował ankietę, przygotowaną na życzenie Komisji Europejskiej oraz 30 krajów europejskich w której zbadał nastroje na rynku handlowym. - Dowiedzieliśmy się, że polscy konsumenci na tle innych krajów są optymistami, chcą kupować i konsumować - mówi Leif Krägenau z GfK Geomarketing.

- Według nas wpływ zachowań konsumenckich na cały rynek wydaje się nie być tak negatywny jak wynikałoby to z informacji prasowych. Jeśli przygotuje się ofertę, która zostanie dobrze oceniona przez klientów, a działalność marketingowa prowadzona jest w optymalny sposób, ma się dużą szansę na osiągnięcie zysków - przekonuje Leif Krägenau.

- Jeśli mówimy o rozwoju rynku centrów handlowych, uważamy, że głównym trendem będzie wzrost znaczenia sprzedaży internetowej. Będzie to stawiało zarówno duże wyzwania, jak i szanse dla właścicieli obiektów. Podstawowym problemem jest konieczność nadążania za zmianami w przypadku nowoczesnych technologii i internetu. Centra handlowe mają olbrzymią szansę, by wpasować się w zmieniający się rynek oraz stać się ważną platformą dla funkcjonowania nowoczesnego, związanego z internetem, handlu - uważa przedstawiciel GfK Geomarketing.

Jego zdaniem największe piętno na centrach handlowych odcisną takie czynniki, jak wzrost znaczenia formatu convenience, znaczący wzrost ilości usług oraz konieczność zastosowania nowoczesnych metod marketingowych wykorzystujących nowoczesną technologię, mobilną komunikację oraz media społecznościowe. - Nie można jednak zapominać o tym, że wciąż bardzo ważne pozostaje profesjonalne zarządzanie centrum handlowym, a także jego lokalizacja. Dlatego też prace nad tworzeniem dobrze zlokalizowanych, odpowiednio przygotowanych projektów handlowych oraz ciągły rebranding i unowocześnianie obiektów nie do końca się sprawdzających, jest wciąż istotnym problemem dla właścicieli centrów handlowych - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 081) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.