Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Centra handlowe rzadko stawiają na oryginalność

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 02-09-2008, 08:19

Około połowy lokali w każdym europejskim centrum handlowym otwartym w zeszłym roku wynajęły firmy odzieżowe. Zdaniem analityków z Jones Lang LaSalle, czołowe marki odzieżowe gwarantują przyciągnięcie do centrów handlowych odpowiednio dużej liczby klientów. Czy czeka nas era klonowania centrów handlowych w całej Europie? Ich oferta zdaje się podążać za sprawdzoną formułą - alarmuje Puls Biznesu.

Również oferta rozrywkowa w europejskich centrach handlowych staje się coraz bardziej jednolita. Mimo to kina są wciąż najbardziej popularną formą rozrywki wśród głównych najemców zaliczanych do kategorii rozrywka.



Źródło: Puls Biznesu Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH