Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Centra handlowe stawiają na ofertę rozrywkową

Kina i kluby fitness, kręgielnie, szkoły tańca czy salony kosmetyczne i SPA, to w polskich galerach handlowych coraz bardziej widoczni najemcy. Blisko 40 proc. klientów deklaruje, że odwiedza galerię handlową po to, by skorzystać z oferty rozrywkowej centrum. Dla wielu jest to miejsce spotkań numer 1.


Centra handlowe stawiają na ofertę rozrywkową
Fot. shutterstock

Odwołując się do badań, niezbędnymi elementami oferty centrum handlowego, jest rozbudowana strefa gastronomiczna oraz rozrywkowa. Znaczenie strefy leisure wzrasta, a galerie handlowe stale urozmaicają i rozbudowują ofertę rekreacyjno-rozrywkową o kolejne atrakcje. Aż 89 proc. osób, które odwiedziło kino, wybrało to, które znajdowało się w centrum handlowym. Z siłowni w obiekcie korzysta 27 proc. klientów.

W galeriach pojawiają się kręgielnie, szkoły tańca, salony kosmetyczne i SPA, a także punkty oferujące usługi stomatologiczne i medycyny estetycznej. Nowa, znacznie poszerzona oferta podoba się Polakom. Aż 76 proc. jest zdania, że pojawienie się w galerii handlowej usług zdrowotnych to pozytywne zjawisko. Sukces tkwi w dostosowaniu strefy leisure do oczekiwań mieszkańców danego regionu. Oferta musi uwzględniać ich potrzeby oraz rytm życia według jakiego funkcjonują. Dużo zależy także od oferty rozrywkowej istniejącej w sąsiedztwie.

Czytaj więcej w propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

centra handlowe RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.4.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.