Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Centra handlowe zachęcają do reklamy przed świętami

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-11-2015, 16:12
Centra handlowe zachęcają do reklamy przed świętami
(fot. mat.pras.)

Boże Narodzenie to czas zwiększonych wydatków związanych z prezentami dla najbliższych. Centra handlowe dosłownie „pękają w szwach”. To również czas wzmożonej aktywności klientów biznesowych, którzy szukają sposobu na skuteczną reklamę w punktach sprzedaży.

Od listopada do końca stycznia galerie handlowe są niezwykle zatłoczone – klienci rozglądają się za prezentami, realizują bony upominkowe i wydają pieniądze, które otrzymali w ramach prezentu. Frekwencja w okresie świątecznym jest nawet do 30 proc. wyższa niż średnioroczna. Gdy do tych warunków doda się jeszcze odbywające się w tym czasie wyprzedaże, to widać, jak duży zasięg i dotarcie mogą one przynieść tym, którzy zdecydują się na reklamę w centrum handlowym. Niemały wpływ na decyzje zakupowe ma również tzw. „świąteczny nastrój” – dobre samopoczucie klientów może niewątpliwie wpłynąć na wzmożoną chęć robienia zakupów oraz przyczynić się do stworzenia silniejszej więzi konsumenta z marką.

Każdy klient udający się do galerii handlowej przychodzi tu z myślą o zakupach. W jego planach jest kupno idealnych prezentów dla najbliższych, pysznych potraw czy też świątecznych dekoracji. Wszystko to sprawia, że okres świąteczny jest szczególnie korzystny dla wszystkich firm i marek, które zdecydowały się na reklamę w tym czasie. Reklama emitowana w miejscu sprzedaży dociera bowiem do świadomości konsumenta w tym samym czasie, w którym dokonuje on zakupu: jest w pobliżu produktu i ma na niego wygospodarowany budżet.

Konsument otwarty na komunikaty

Święta w galeriach handlowych nie mogłyby się również obyć bez bożonarodzeniowej aury – lampki, bombki, choinki, świąteczne piosenki wyznaczają tempo konsumpcyjnego biegu. Wszystko to sprawia, że klienci są niezwykle podatni na wszelkie komunikaty, które przyciągają ich uwagę i mogą stać się źródłem inspiracji zakupowej. - Nośnikami, na których może zostać umieszczona taka reklama, są monitory Digital Signage umieszczone w odpowiednich punktach galerii handlowej. Kompleksową sieć DS określamy jako Mall TV, czyli nowy efektywny kanał komunikacji z konsumentem– mówi Wojciech Grendziński, Dyrektor Handlowy firmy IMS, która obsługuje nośniki DS w 40 galeriach w całej Polsce

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH