REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Centra handlowe zachęcają do reklamy przed świętami

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-11-2015, 16:12
Centra handlowe zachęcają do reklamy przed świętami
(fot. mat.pras.)

Boże Narodzenie to czas zwiększonych wydatków związanych z prezentami dla najbliższych. Centra handlowe dosłownie „pękają w szwach”. To również czas wzmożonej aktywności klientów biznesowych, którzy szukają sposobu na skuteczną reklamę w punktach sprzedaży.

REKLAMA

Od listopada do końca stycznia galerie handlowe są niezwykle zatłoczone – klienci rozglądają się za prezentami, realizują bony upominkowe i wydają pieniądze, które otrzymali w ramach prezentu. Frekwencja w okresie świątecznym jest nawet do 30 proc. wyższa niż średnioroczna. Gdy do tych warunków doda się jeszcze odbywające się w tym czasie wyprzedaże, to widać, jak duży zasięg i dotarcie mogą one przynieść tym, którzy zdecydują się na reklamę w centrum handlowym. Niemały wpływ na decyzje zakupowe ma również tzw. „świąteczny nastrój” – dobre samopoczucie klientów może niewątpliwie wpłynąć na wzmożoną chęć robienia zakupów oraz przyczynić się do stworzenia silniejszej więzi konsumenta z marką.

Każdy klient udający się do galerii handlowej przychodzi tu z myślą o zakupach. W jego planach jest kupno idealnych prezentów dla najbliższych, pysznych potraw czy też świątecznych dekoracji. Wszystko to sprawia, że okres świąteczny jest szczególnie korzystny dla wszystkich firm i marek, które zdecydowały się na reklamę w tym czasie. Reklama emitowana w miejscu sprzedaży dociera bowiem do świadomości konsumenta w tym samym czasie, w którym dokonuje on zakupu: jest w pobliżu produktu i ma na niego wygospodarowany budżet.

Konsument otwarty na komunikaty

Święta w galeriach handlowych nie mogłyby się również obyć bez bożonarodzeniowej aury – lampki, bombki, choinki, świąteczne piosenki wyznaczają tempo konsumpcyjnego biegu. Wszystko to sprawia, że klienci są niezwykle podatni na wszelkie komunikaty, które przyciągają ich uwagę i mogą stać się źródłem inspiracji zakupowej. - Nośnikami, na których może zostać umieszczona taka reklama, są monitory Digital Signage umieszczone w odpowiednich punktach galerii handlowej. Kompleksową sieć DS określamy jako Mall TV, czyli nowy efektywny kanał komunikacji z konsumentem– mówi Wojciech Grendziński, Dyrektor Handlowy firmy IMS, która obsługuje nośniki DS w 40 galeriach w całej Polsce

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH