Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Centralny Obszar Handlu w Warszawie z dużym potencjałem

Warszawski Centralny Obszar Handlu (COH) wskazany przez ekspertów Colliers International to najatrakcyjniejszy dla handlu obszar w samym centrum miasta o dużym potencjale. Granice nowej strefy wyznaczają duże centra handlowe, sklepy i punkty gastronomiczne przy głównych ulicach oraz nowe inwestycje o funkcjach mieszanych.

Warszawski Centralny Obszar Handlu to autorska koncepcja analityków Colliers International, która odzwierciedla najnowsze trendy w handlu. COH tworzą między innymi projekty takie, jak: centrum handlowe Arkadia, Dom Mody Klif, Towarowa 22 (obiekt planowany), Hala Koszyki i Plac Unii City Shopping. W granicach COH mieszczą się również atrakcyjne dla mieszkańców i turystów Stare Miasto i część Traktu Królewskiego oraz lewobrzeżna strona Wisły, gdzie dominuje sezonowa gastronomia.

 — Mapa handlowa Warszawy zmienia się wraz z dynamicznym rozwojem stolicy. Nowym trendem jest lokowanie powierzchni handlowej w rewitalizowanych obiektach zabytkowych i nowych budynkach o funkcjach mieszanych. Deweloperzy już na etapie projektowania inwestycji coraz częściej zakładają przeznaczenie dużej części powierzchni na użytek handlu, usług i gastronomii. Dotyczy to zwłaszcza centrum stolicy — mówi Dominika Jędrak, dyrektor Działu Doradztwa i Badań Rynku w Colliers International.

Do takich inwestycji zalicza się m.in. Varso, J44, CEDET, Ethos, Mennica Legacy Tower czy Hotel Europejski. W części tych obiektów na wybranych powierzchniach planowana jest również oferta marek premium (np. w Hotelu Europejskim i Ethosie). Ten trend dotyczy również obiektów rewitalizowanych, czego przykładem jest oddana do użytku Hala Koszyki czy planowane ArtN, EC Powiśle i Browary Warszawskie.

Jak podano, na terenie COH wyróżnić można dwa szczególne obszary, w których występują sklepy z ofertą premium. Pierwszy z nich to okolice Krakowskiego Przedmieścia i pl. Piłsudskiego, gdzie znajduje się budynek biurowy Metropolitan, a w nim m.in. sklep Redford&Grant (Channel, Dior, Valentino). Drugi obszar mieści się w kwadracie ulic Pięknej, Kruczej oraz Alei Jerozolimskich i Alei Ujazdowskich. To tu zlokalizowany jest najważniejszy obiekt handlowy w Warszawie
z segmentu premium (DT Vitkac) oraz odzyskująca dawny blask ulica Mokotowska  z multibrandowymi sklepami premium.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Colliers International RSS ALERT    /    Hala Koszyki RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.4.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.