Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Centralny Obszar Handlu w Warszawie z dużym potencjałem

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-07-2017, 13:06

Warszawski Centralny Obszar Handlu (COH) wskazany przez ekspertów Colliers International to najatrakcyjniejszy dla handlu obszar w samym centrum miasta o dużym potencjale. Granice nowej strefy wyznaczają duże centra handlowe, sklepy i punkty gastronomiczne przy głównych ulicach oraz nowe inwestycje o funkcjach mieszanych.

Warszawski Centralny Obszar Handlu to autorska koncepcja analityków Colliers International, która odzwierciedla najnowsze trendy w handlu. COH tworzą między innymi projekty takie, jak: centrum handlowe Arkadia, Dom Mody Klif, Towarowa 22 (obiekt planowany), Hala Koszyki i Plac Unii City Shopping. W granicach COH mieszczą się również atrakcyjne dla mieszkańców i turystów Stare Miasto i część Traktu Królewskiego oraz lewobrzeżna strona Wisły, gdzie dominuje sezonowa gastronomia.

 — Mapa handlowa Warszawy zmienia się wraz z dynamicznym rozwojem stolicy. Nowym trendem jest lokowanie powierzchni handlowej w rewitalizowanych obiektach zabytkowych i nowych budynkach o funkcjach mieszanych. Deweloperzy już na etapie projektowania inwestycji coraz częściej zakładają przeznaczenie dużej części powierzchni na użytek handlu, usług i gastronomii. Dotyczy to zwłaszcza centrum stolicy — mówi Dominika Jędrak, dyrektor Działu Doradztwa i Badań Rynku w Colliers International.

Do takich inwestycji zalicza się m.in. Varso, J44, CEDET, Ethos, Mennica Legacy Tower czy Hotel Europejski. W części tych obiektów na wybranych powierzchniach planowana jest również oferta marek premium (np. w Hotelu Europejskim i Ethosie). Ten trend dotyczy również obiektów rewitalizowanych, czego przykładem jest oddana do użytku Hala Koszyki czy planowane ArtN, EC Powiśle i Browary Warszawskie.

Jak podano, na terenie COH wyróżnić można dwa szczególne obszary, w których występują sklepy z ofertą premium. Pierwszy z nich to okolice Krakowskiego Przedmieścia i pl. Piłsudskiego, gdzie znajduje się budynek biurowy Metropolitan, a w nim m.in. sklep Redford&Grant (Channel, Dior, Valentino). Drugi obszar mieści się w kwadracie ulic Pięknej, Kruczej oraz Alei Jerozolimskich i Alei Ujazdowskich. To tu zlokalizowany jest najważniejszy obiekt handlowy w Warszawie
z segmentu premium (DT Vitkac) oraz odzyskująca dawny blask ulica Mokotowska  z multibrandowymi sklepami premium.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH