Centrum Blue City zapowiada dalszy rozwój w najbliższych latach

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City w 2014 roku zwiększyło liczbę klientów i znacznie wzmocniło kompozycję najemców. W 2015 roku Blue City zapowiada wejście kolejnych marek i otwarcie pierwszego w Polsce salonu znanej francuskiej marki. W perspektywie najbliższych lat jest też kino.
Rok 2014 zapisał się w historii Blue City znaczącym, ośmioprocentowym wzrostem liczby klientów, nowymi otwarciami i zakończonymi remontami. Do dyspozycji klientów została oddana nowoczesna część gastronomiczna, z odświeżonym wystrojem wnętrz oraz nowymi restauracjami. Metamorfozę przeszło także atrium, powstają nowe sufity na poszczególnych piętrach oraz wygodne strefy odpoczynku.
Centrum w 2014 roku znacznie wzmocniło swoją kompozycję najemców. Otwartych zostało ponad 30 nowych sklepów, w tym m.in. dwupoziomowy H&M, New Look, Carry oraz Promod, sportowe Vans oraz najnowocześniejszy sklep Nike w Warszawie, oddział Citi Bank Handlowy, salon Makalu, Venezia, Mivo Showroom, Pretty Shop czy nowe marki pod patronatem Royal Collection: Fraternity i CV, sklepy z biżuterią Hos&Me i APN Monaco, salon optyczny Sunloox, sklepy dziecięce MotherCare, Reporter Young i Distance Kids, a z myślą o mężczyznach takie marki jak Pako Lorente i Takeshy Kurosawa.
Blue City nie zawiodło też w kwestii rozrywki. W ciągu całego roku odbyło się 75 imprez. Ciekawych imprez nie zabraknie i w nowym roku. Podobnie jak nowych marek.
Blue City zapowiada otworzenie w kwietniu, pierwszego salonu w Polsce znanej francuskiej marki, sklep zajmie powierzchnię ok. 2.000 m2. W tym roku będzie też postępowała metamorfoza Blue City, zarówno w środku jak i na zewnątrz budynku.
Blue City zapowiada też, że „przy dobrych wiatrach na przełomie 2016/2017 roku mieszkańcy Ochoty i okolic będą mogli oglądać filmy na dużym ekranie. Rozmowy na temat kina w Blue City są już na bardzo zaawansowanym etapie".
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt centrum łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!