Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Centrum Blue City zapowiada dalszy rozwój w najbliższych latach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-02-2015, 14:54
Centrum Blue City zapowiada dalszy rozwój w najbliższych latach
fot. materiały prasowe

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City w 2014 roku zwiększyło liczbę klientów i znacznie wzmocniło kompozycję najemców. W 2015 roku Blue City zapowiada wejście kolejnych marek i otwarcie pierwszego w Polsce salonu znanej francuskiej marki. W perspektywie najbliższych lat jest też kino.

Rok 2014 zapisał się w historii Blue City znaczącym, ośmioprocentowym wzrostem liczby klientów, nowymi otwarciami i zakończonymi remontami. Do dyspozycji klientów została oddana nowoczesna część gastronomiczna, z odświeżonym wystrojem wnętrz oraz nowymi restauracjami. Metamorfozę przeszło także atrium, powstają nowe sufity na poszczególnych piętrach oraz wygodne strefy odpoczynku. 

Centrum w 2014 roku znacznie wzmocniło swoją kompozycję najemców. Otwartych zostało ponad 30 nowych sklepów, w tym m.in. dwupoziomowy H&M, New Look, Carry oraz Promod, sportowe Vans oraz najnowocześniejszy sklep Nike w Warszawie, oddział Citi Bank Handlowy, salon Makalu, Venezia, Mivo Showroom, Pretty Shop czy nowe marki pod patronatem Royal Collection: Fraternity i CV, sklepy z biżuterią Hos&Me i APN Monaco, salon optyczny Sunloox, sklepy dziecięce MotherCare, Reporter Young i Distance Kids, a z myślą o mężczyznach takie marki jak Pako Lorente i Takeshy Kurosawa.

Blue City nie zawiodło też w kwestii rozrywki. W ciągu całego roku odbyło się 75 imprez. Ciekawych imprez nie zabraknie i w nowym roku. Podobnie jak nowych marek.

Blue City zapowiada otworzenie w kwietniu, pierwszego salonu w Polsce znanej francuskiej marki, sklep zajmie powierzchnię ok. 2.000 m2. W tym roku będzie też postępowała metamorfoza Blue City, zarówno w środku jak i na zewnątrz budynku.

Blue City zapowiada też, że „przy dobrych wiatrach na przełomie 2016/2017 roku mieszkańcy Ochoty i okolic będą mogli oglądać filmy na dużym ekranie. Rozmowy na temat kina w Blue City są już na bardzo zaawansowanym etapie".

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt centrum łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH