REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Centrum coraz mniej jest "handlowe"

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 19-10-2009, 07:34

- Galerie już dawno przestały koncentrować się wokół hipermarketu. Dla klientów coraz ważniejsza staje się przemyślana część usługowa i rozrywkowa - pisze na łamach Pulsu Biznesu Yoram Reshef, szef warszawskiego Blue City.

REKLAMA

Podkreśla, że proporcje między handlem, usługami i rozrywką trzeba dobrze wyważyć. Ważne są też takie elementy uzupełniające ofertę, jak edukacja czy zajęcia sportowe, a także współpraca z organizacjami społecznymi i instytucjami kulturalnymi.

- Wszystko to prowadzi do wniosku, że nazwa "centrum handlowe" coraz mniej oddaje rzeczywistą funkcję takich obiektów. Zwłaszcza w czasach, gdy tak szeroko wchodzą do nich edukacja i kultura - mówi Yoram Reshef.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH