Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Centrum Janki otwiera się po dwuletniej modernizacji

20 lat temu Centrum Janki otworzyło po raz pierwszy drzwi dla swoich Klientów. 21 sierpnia 2019 roku Centrum Janki otworzyło się po raz kolejny, po trwającym dwa lata procesie rozbudowy i modernizacji.

Centrum Janki otwiera się po dwuletniej modernizacji
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 22-08-2019, 14:31

Zrealizowana przez Cromwell Property Group inwestycja rozbudowy Centrum Janki, której wartość przekroczyła 65 milionów Euro, była odpowiedzią na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów. Realizowana w dwóch etapach, pozwoliła na poszerzenie oferty handlowej i usługowej centrum.

W wyniku rozbudowy w centrum pojawiło się ponad 70 nowych salonów sieciowych marek, oferujących głównie modę damską i męską oraz akcesoria. Oznacza to, że klienci mają łącznie do dyspozycji aż 170 lokali. Nowa, powiększona część gastronomiczna – Restaurama – to 20 lokali, w tym restauracje serwujące dania kuchni z różnych stron świata. Powierzchnia handlowa obiektu wzrosła o 21 000 m2, do 94 000 m2. Przybyło również miejsc postojowych – na parkingach podziemnym i naziemnym zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 1200 dodatkowych miejsc.

Pierwszy etap rozbudowy zakończył się latem 2018 roku, kiedy udostępniono 9.600 m2 dodatkowej powierzchni. W tej chwili znajduje się tam ponad 40 nowych sklepów, w tym takie marki jak Calzedonia, Intimmisimi, Gafas, New Yorker, Pandora, Jubitom, Etam, Reserved, By Dziubeka, Dress Uncode, Tous, Księgarnia Świat Książki, dwa nowe lokale z kategorii „Dom i akcesoria” – Flying Tiger Copenhagen i MINISO oraz lokale gastronomiczne: Pizza Hut, Etno Cafe, Starbucks. Ofertę sektora beauty poszerzyły Bodyshop, Drogeria Natura, Rossmann oraz salon Semilac. Do grona marek usługowych dołączyły Coral Travel, Travel Planet, Hop-Chop, Barber Shop oraz kwiaciarnia Oliflori.

Właśnie zakończony II etap rozbudowy, to kolejne 11 960 m2 dodatkowej powierzchni i ok 30 nowych salonów. Są wśród nich popularne marki modowe, takie jak Zara, Bershka, Stradivarius, Oysho, oferujący unikalne kolekcje polskich projektantów Concept Store, sklep sportowy Martes Sport, oferujący odzież i akcesoria czołowych sportowych marek w korzystnych cenach oraz marka obuwnicza Deichmann. Segment beauty uzupełnił salon Time for Wax.

Zmianie uległo nie tylko wnętrze i fasada Centrum Janki - zwieńczeniem metamorfozy Centrum jest także nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej.

- Rozbudowa Centrum Janki to idealny moment na zmianę logotypu Centrum i nowe otwarcie w historii obiektu. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana w taki sposób, aby odświeżony logotyp stał się łatwą do rozpoznania i zapamiętania ikoną Centrum Janki. Nowe logo podkreśla przede wszystkim nowoczesny charakter obiektu, który doskonale wpisuje się w aktualnie obowiązujące trendy oraz celnie eksponuje ofertę najemców, nawiązując do nieskończenie wielu możliwości zakupowych dostępnych w Centrum Janki – mówi Magdalena Piechna, Head of Asset Management, CEE z Cromwell Property Group.

więcej informacji:

CH Janki RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.