Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chata Polska: Pozyskaliśmy 40 partnerów w nowej formule współpracy franczyzowej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-08-2017, 09:12
Chata Polska: Pozyskaliśmy 40 partnerów w nowej formule współpracy franczyzowej
Jeden ze sklepów sieci Chata Polska. Fot. materiały prasowe Chata Polska

– Rok 2016 zamknęliśmy liczbą 225 sklepów. Pod koniec czerwca 2017 r. mieliśmy 250 sklepów, a na koniec 2017 roku planujemy mieć łącznie 260 sklepów. Pierwsze półrocze 2017 roku to dla Chaty Polskiej wdrażanie programu lojalnościowego, rozwój nowej formuły współpracy franczyzowej oraz kontynuacja strategii „blisko, lokalnie, naturalnie” – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Bytner, Dyrektor Marketingu sieci Chata Polska.

 – W pierwszym półroczu 2017 roku wdrożyliśmy i rozwinęliśmy program lojalnościowy „Zyskuję z Chatą”, który nagradza lojalność klientów za większe zakupy. Ma formę skarbonki, w której zakupy klientów przeliczone zostają na punkty. Za zebrane punkty lojalni klienci otrzymują bony i robią zakupy za darmo. Dodatkową zaletą programu jest dostęp do wszystkich promocji w Chacie Polskiej. Program został wprowadzony w grudniu 2016 w formule pilotażowej i objął sklepy własne sieci. Od stycznia 2017 jest również dostępny w sklepach franczyzowych. Do czerwca program został uruchomiony w 100 placówkach. Już ponad 70 tysięcy użytkowników może korzystać z profitów, które daje program – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Bytner, Dyrektor Marketingu sieci Chata Polska. 

Sieć Chata Polska w pierwszym półroczu 2017 r. wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów jako franczyzodawca zaproponowała nową formułę współpracy – Partner Chaty Polskiej. W chwili obecnej sieć ma 40 Partnerów. 

Chata Polska rozwijała też swoją strategię BLN, czyli „blisko, lokalnie, naturalnie”. To hasła – jak tłumaczy sieć – bliskie marce, związane z misją, wizją i strategią firmy. Firma stawia na sklepy, których specjalnością są lokalne i regionalne produkty spożywcze, takie, które pokonują krótką drogę od producenta do placówki. „Blisko” – oznacza doskonałą lokalizację sklepu, „lokalnie” – to wspomaganie przez sieć lokalnych inicjatyw i stawianie na zdrowe produkty od miejscowych producentów. „Naturalnie” – oznacza produkty przygotowane w oparciu o naturalne składniki, bez użycia konserwantów. 

Partnerami strategii BLN są m.in. Przetwórnia Gryszczeniówka oraz Gościniec Gryszczeniówka, które produkują przetwory z owoców i warzyw, Gospodarstwo Ogrodnicze Zdunek z Ludwiny w Wielkopolsce produkujące pomidory oraz firma Wielkopolski Indyk, producent mięsa indyczego.  

– W drugim półroczu 2017 roku zamierzamy kontynuować naszą strategię, otworzyć 10 sklepów, pozyskać nowych partnerów BLN, Partnerów Chaty Polskiej oraz rozwijać program ”Zyskuję z Chatą” – mówi Dyrektor Marketingu. 

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie siedmiu województw. Sieć podaje, że co miesiąc jej sklepy odwiedza średnio 3 000 000 klientów, a 375 000 mieszkań i domów co tydzień otrzymuje gazetkę Chaty Polskiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH