Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chata Polska wprowadza do sklepów 40 nowych produktów pod marką własną

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-09-2010, 12:22
Chata Polska wprowadza do sklepów 40 nowych produktów pod marką własną

Chata Polska mocno inwestuje w rozwój marki własnej. Od początku roku w sklepach tej sieci pojawiło się już ponad 30 nowych produktów marki „Dobra Nasza" z takich kategorii jak nabiał, przekąski czy słodycze.

 

We wrześniu sieć wprowadzi 10 produktów w nowej dla swojej marki własnej „Dobra Nasza" kategorii. Są to produkty zaliczane do drobnych artykułów przemysłowych (ściereczki, zmywaki) oraz higienicznych (m.in. ręczniki kuchenne).

- Zdajemy sobie sprawę z trendów rynkowych, według których rozwój marek własnych w Polsce ma ogromny potencjał - mówi Marcin Fijoł, dyrektor marketingu Chaty Polskiej. - Właśnie dlatego inwestujemy w ten obszar działalności naszej sieci i planujemy dalszą ekspansję oferty marki dobra Nasza.

Produkty marki własnej „Dobra Nasza" produkują m.in. firmy: Sokołów, Stovit, Rolnik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH