Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa strategia Chaty Polskiej stawia na regionalność i lokalność oferty

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 16-05-2014, 15:15
Chata Polska wprowadza nową strategię
Sylwester Maćkowiak, prezes Grupy Mar-Ol i sieci Chata Polska

Władze Grupy Mar-Ol ogłosiły nową 10-letnią strategię rozwoju dla sieci Chata Polska. Filarami nowej strategii jest regionalność i lokalność oferty asortymentowej, połączone z dynamicznym rozwojem sieci handlowej. - Nasza nowa strategia ma zapewnić nam szybki rozwój i mocną pozycję wśród firm handlowych działających na polskim rynku - mówi Sylwester Maćkowiak, prezes Grupy Mar-Ol i sieci Chata Polska.

Nowy plan dla sieci powstawał w ciągu ostatnich kilku miesięcy we współpracy z firmą doradczą, a także szerokimi konsultacjami z franczyzobiorcami i dostawcami.

Obecnie udział produktów regionalnych w sklepach Chaty Polskiej to ok. 10 proc. - Chcielibyśmy podwoić te udziały - zapowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sylwester Maćkowiak.

Nową strategię i wizerunek sieci ma definiować hasło „Blisko. Lokalnie. Naturalnie" - Chcemy, aby Chata Polska była synonimem lokalności.

Specjalnością naszych sklepów są polskie, lokalne oraz regionalne produkty spożywcze. Chcemy być znani z ich szerokiego wyboru, a asortyment ten będzie naszym filarem - wyjaśnia Joanna Bytner, która nadzorowała przygotowanie strategii Chaty Polskiej.

I dodaje: - W sklepach Chaty Polskiej produkty lokalne i regionalne będą oznaczone godłem gospodyni. Odpowiednia ekspozycja w sklepach podkreśli ich autentyczność i naturalność.

- Ważnym dla nas asortymentem będzie marka własna: Spiżarnia Chaty Polskiej, która wzmocni strategię pozycjonowania sieci. Znajdą się w niej produkty pochodzące od lokalnych wytwórców, które podkreślają tradycję regionów - wyjaśnia Joanna Bytner.

Produkty lokalne mają wyróżnić Chatę Polską na tle sieciowej konkurencji. Strategia wykorzystuje także aktualne trendy trendów związane z modą na lokalne produkty i zdrową żywność. - Chcemy wykorzystać fakt, że to, co lokalne jest postrzegane jako lepsze, zdrowsze i bardziej naturalne. Konsumenci znudzeni jednakową ofertą masowych marek zwracają się w stronę lokalnych produktów - wyjaśnia Joanna Bytner.

Sieć Chata Polska liczy obecnie ok. 190 sklepów, ale w perspektywie kolejnych lat ma urosnąć do ok. 300. - Chcemy otwierać ok. 40 sklepów rocznie. W perspektywie trzech następnych lat chcemy mieć ok. 300 sklepów - podsumowuje Sylwester Maćkowiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH