Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Chias Brothers na FRSiH: Liczba followersów nie jest najważniejsza, ale jakość i wiarygodność influencera

Ważne jest sprawdzanie osób, z którymi chcemy nawiązać współpracę, czy konkretny influencer utożsamia się z naszymi wartościami. To buduje zaufanie do influencerów – powiedziała Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers Europe Sp. z o.o. w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Chias Brothers na FRSiH: Liczba followersów nie jest najważniejsza, ale jakość i wiarygodność influencera
Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers Europe Sp. z o.o

Joanna Kaczmarek uważa, że sposobem na walkę z hejtem jest zmniejszanie dystansu z konsumentami i nawiązanie bezpośredniego dialogu.

– Od pierwszego miesiąca działalności współpracujemy z influencerami. Poza tym stawiamy na inne niestandardowe rozwiązania. Pokazujemy własne twarze i jako przedstawiciele marki opowiadamy na pytania naszych konsumentów, przez co zmniejszamy dystans i budujemy wzajemne zaufanie. Angażujemy naszych konsumentów w współtworzenie produktów. Dla nas jest to duża wartość, bo nie każdy może sobie na to pozwolić – tłumaczyła.

Joanna Kaczmarek zwróciła uwagę na przemyślane wybory osób, z którymi chce się nawiązać współpracę.

– Ważne jest sprawdzanie osób, z którymi chcemy nawiązać współpracę, czy konkretny influencer utożsamia się z naszymi wartościami. To buduje zaufanie do influencerów. Z naszego doświadczenia wynika, że nie jest najważniejsza liczba followersów, ale jakość kontentu i wiarygodność influencera w tym, co robi. Osoba, która długofalowo współpracuje z wieloma markami na różnych płaszczyznach ma dużo większe efekty niż jednorazowy strzał, bo np. za chwilę nasz influencer może współpracować z inną marką, czasami konkurencją. Dla konsumentów bardziej wartościowa jest grupa mniejszych influencerów, czyli mikroinfluencerów, którzy są tacy sami jak my odbiorcy i dzięki temu łatwiej im zaufać – dodała Head of Marketing w Chias Brothers.

Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    Joanna Kaczmarek RSS ALERT    /    Chias Brothers Europe RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.201.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.