Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Chias Brothers na FRSiH: Na polskim rynku nie jest jeszcze tak popularna afiliacja jako sposób na dotarcie do klientów

Możemy nagradzać konsumentów za polecanie naszych produktów, co jest już widoczne w branży odzieżowej, ale jeszcze nie jest dostępne na rynku spożywczym – powiedziała Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers Europe Sp. z o.o. w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Chias Brothers na FRSiH: Na polskim rynku nie jest jeszcze tak popularna afiliacja jako sposób na dotarcie do klientów
Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers Europe Sp. z o.o

Umiejętne działania w Internecie i budowanie strategii zdaniem Joanny Kaczmarek jest kluczowe w dotarciu do konsumentów.

– Trzeba się zastanowić dobrze, co powinno być przekazem marki. Z naszych doświadczeń wiemy, że trzeba pokazywać czym produkt wyróżnia się, opowiedzieć o jego zaletach. W dobie Internetu, gdzie dociera do nas tyle różnych informacji, twórcy muszą zbudować dobry przekaz ze strony marki, influencera do odbiorcy – dodała Head of Marketing w Chias Brothers.

Zdaniem Joanny Kaczmarek każdy z kanałów jak: media, blogerzy, infuencerzy, eventy jest istotny w dotarciu do konsumentów.

– Moim zdaniem kanały muszą uzupełniać się i w tym tkwi sekret sukcesu. W naszym przypadku influencerzy generują zasięg, których media nie osiągną, jeśli chodzi o Internet. Ale także inne działania jak media i eventy muszą być włączone – stwierdziła Joanna Kaczmarek z Chias Brothers.

Influencer marketing jest wymieniany jako jeden z głównych nurtów w najbliższej przyszłości jako dotarcie do szerokiego grona konsumentów. W najbliższym czasie może rozwinąć się jeszcze inne narzędzie.

– Na polskim rynku nie jest jeszcze tak popularna afiliacja jako sposób na dotarcie do klientów. Możemy nagradzać konsumentów za polecanie naszych produktów, co jest już widoczne w branży odzieżowej, ale jeszcze nie jest dostępne na rynku spożywczym. W przypadku marek, które sprzedają przez Internet jest to jakaś droga, którą warto podążać – oceniła Head of Marketing w Chias Brothers.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    Joanna Kaczmarek RSS ALERT    /    Chias Brothers Europe RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.85.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.