Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Circle K z nowym konceptem - sklep połączony z kawiarnią (galeria zdjęć)

Circle K postawił na nowy koncept i otworzył swój najbardziej reprezentatywny sklep połączony z kawiarnią przy ul. Puławskiej w Warszawie. Jest to największy sklep sieci w Polsce - zajmuje powierzchnię aż 140 mkw. Nowa odsłona Circle K w centrum miasta to nie tylko większa przestrzeń dla gości, ale również poszerzona oferta gastronomiczna.

Circle K z nowym konceptem - sklep połączony z kawiarnią (galeria zdjęć)
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 02-12-2019, 10:13

Sieć Circle K konsekwentnie kontynuuje swoją strategię rozwoju nowej koncepcji sklepu na stacji, chcąc jak najlepiej odpowiadać na szybko zmieniające się trendy i potrzeby konsumentów. Nowy, flagowy sklep przy ul. Puławskiej 86 w Warszawie to kolejny punkt na mapie Polski, który reprezentuje nowy koncept, będący połączeniem sklepu z kawiarnią. 

– Nowo otwarty punkt naszej sieci to nowe miejsce na kulinarnej mapie Warszawy, który jest czymś więcej niż tylko sklepem, a bardziej przypomina klimatyczną kawiarnię. Postawiliśmy w nim na większą i kameralną strefę dla gości, która sprawi, że okoliczni mieszkańcy chętnie zatrzymają się tutaj podczas spaceru, w drodze do pracy czy szkoły. Na miejscu można skosztować naszej kawy lub zjeść świeżo przyrządzoną kanapkę, czy burgera z irlandzkiej wołowiny. Fotele i stoliki w strefie wypoczynkowej zachęcają do chwili relaksu. Mamy nadzieję, że to miejsce na stałe wpisze się w codzienne życie okolicznych mieszkańców – powiedział Rafał Droździak, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Circle K.

Nowy wystrój wnętrza

Najbardziej reprezentatywny punkt Circle K w Polsce zajmuje powierzchnię 140 mkw. i jest obecnie jedynym sklepem sieci, który został ulokowany na dwóch poziomach.

Na pierwszym piętrze znajduje się magazyn, dzięki czemu sklep na parterze oferuje większą przestrzeń dla gości. Wnętrze  powstało dzięki współpracy z norweską projektantką Niną Kristofferson oraz pomysłom dostarczonym przez pracowników Circle K. Dominującym kolorem jest czerń, a towarzyszą jej ciepły jesion, ciemna cegła oraz czerwone, białe i pomarańczowe pasy na ścianach nawiązujące do kolorystyki marki. Całości dopełniają lampy w kształcie okręgów rzucające światło o ciepłej barwie. Przestrzeń dla gości została wyposażona w kameralne stoliki, kanapy oraz wysokie krzesła i stoły. 

Poszerzona oferta gastronomiczna

Stacja w nowym koncepcie przy ul. Puławskiej oferuje m.in. szeroki wybór świeżych, przyrządzanych na miejscu kanapek i wrapów, burgery i wrapoburgery, czy kanapki z szarpaną wołowiną. Na klientów czekają również dania kuchni meksykańskiej, a także włoskie sorentiny. Sklep serwuje również kawę i gorącą czekoladę oraz hot dogi.

Do końca kwietnia 2020 roku Circle K planuje wdrożenie nowego konceptu sklepu na 40 stacjach w Polsce. W drugim kwartale br. sieć uruchomiła pilotażowe stacje w nowym koncepcie w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Stalowej Woli, Międzyzdrojach, Wieluniu i Aleksandrowie Łódzkim. Oferta dostępna jest również dla partnerów franczyzowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Circle K RSS ALERT    /    stacje paliw RSS ALERT    /    stacje benzynowe RSS ALERT    /    sklepy na stacjach RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.