REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Co czwarty klient galerii kupuje pod wpływem informacji emitowanych w mediach In-store

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 25-04-2016, 10:10
Co czwarty klient galerii kupuje pod wpływem informacji emitowanych w mediach In-store
fot. shutterstock

IMS – lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown badania efektywności mediów In-store. Czym są media In-store i jak wpływają na klienta i jego decyzje zakupowe?

REKLAMA

Badania przeprowadzone przez IMS i Millward Brown pokazują, że reklama w mediach In-store ma pozytywny wpływ na klienta przebywającego w galerii. Blisko 90 proc. osób odwiedzające centrum handlowe, w którym były obecne media In-store, było zadowolonych z wizyty. Reklamy In-store stały się na tyle integralną częścią galerii handlowej, że nie drażnią klienta. - Odwiedzający galerię przychodzą do niej w celach zakupowych, dlatego akceptują przekaz reklamowy, który pasuje do atmosfery miejsca oraz nie przerywa im ulubionego serialu czy programu rozrywkowego – mówi Jarosław Grzesica, szef marketingu IMS, odpowiedzialny za badanie. W związku z tym klient w pełni akceptuje ten rodzaj komunikacji. Atmosferę miejsca sprzedaży wspiera także muzyka emitowana z systemów In-store radio. Według badania ponad 83 proc. respondentów uważa, że dzięki muzyce  jest w sklepie przyjemniej, a blisko 40 proc. ankietowanych uznało, że dobrze dobrane tło dźwiękowe sprawia, że spędzają więcej czasu w wybranym miejscu. 

Media In-store mają istotny wpływ na decyzje zakupowe – co czwarta badana osoba przyznała, że kupuje pod wpływem informacji, które usłyszała z głośników lub zobaczyła na ekranach Mall TV. Taki rodzaj reklam przyciąga uwagę klienta - badanie wykazało, że co druga osoba zauważyła treści reklamowe emitowane za pomocą mediów In-store. Bardzo istotną ze sprzedażowego punktu widzenia cechą reklamy In-store jest generowanie trafficu w danym punkcie sprzedaży. Według badań 15 proc. klientów po obejrzeniu komunikatu reklamowego odwiedziło wybrany sklep. Dzięki mediom In-store zwiększa się nie tylko ruch, lecz także zainteresowanie produktem – badania pokazały, że co dziesiąty klient galerii wydał pieniądze w reklamowanym punkcie sprzedaży. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 526) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH