Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Co drugi Polak skorzysta z wyprzedaży. Polacy lubią rabaty, zniżki i darmowe dostawy (raport)

Co dziesiąty Polak musiał zrezygnować z własnych przyjemności w związku z dużymi wydatkami na Święta. Tymczasem ruszają już poświąteczne wyprzedaże. Połowa z nas deklaruje, że korzysta z takich okazji zakupowych. Dla większości domowych budżetów koniec roku i wydatki związane ze Świętami Bożego Narodzenia stanowią odczuwalne obciążenie – to wnioski z raportu Santander Consumer Banku „Polaków portfel własny – kochamy okazje”.  Bank przedstawia też pomysły na styczniowe wyzwania zakupowe.

Co drugi Polak skorzysta z wyprzedaży. Polacy lubią rabaty, zniżki i darmowe dostawy (raport)
fot. pixabay.com

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 27-12-2018, 09:27

Tylko co trzeci polski konsument zadeklarował, że jest obojętny na akcje promocyjne. Spośród wachlarza różnego rodzaju technik, którymi sprzedawcy kuszą klientów, zdecydowanie najpopularniejszy jest mechanizm „drugi lub kolejny produkt za grosz”. Ta metoda zdobyła uznanie u 44,2 proc. konsumentów. Cenimy rabaty dostępne podczas zakupów, mobilizująco wpływa na nas możliwość skorzystania z darmowej dostawy, chętnie korzystamy ze zniżek lub bonów jakie dostajemy na kolejne zakupy.

Kiedy już wydaliśmy pieniądze podczas Black Friday, a potem na organizację Świąt, handlowcy proponują nam świąteczno-noworoczne wyprzedaże. Jak pokazują dane z badania Santander Consumer Banku jest to bardzo kusząca dla Polaków okazja zakupowa. Korzystanie z promocji w tym okresie deklaruje prawie co drugi z nas (42,2 proc. badanych). Skąd wziąć na to wszystko pieniądze? Najlepiej podejść do tego metodycznie.

- Opcją wartą rozważenia jest finansowanie zakupów z wykorzystaniem kredytu na zakup towarów i usług, czyli popularnych rat, czy kredyt gotówkowy. Możliwości finansowania grudniowo-styczniowych wydatków jest bardzo wiele – mówi Paweł Florkiewicz z Santander Consumer Banku.

– Warto pamiętać, że do końca stycznia podpisujący umowę na Mistrzowski Kredyt Gotówkowy Santander Consumer Banku mogą skorzystać z opcji karencji, czyli odroczenia spłaty pierwszej raty kredytu. Po otrzymaniu pieniędzy zimą jego spłatę rozpoczniemy dopiero na wiosnę. Czy biorąc kredyt można pomóc innym? Zdecydowanie tak. – 20 złotych od każdej umowy kredytowej podpisanej w Santander Consumer Banku 7 stycznia przeznaczymy na działania społeczne, w tym promowanie zdrowego stylu życia – dodaje Florkiewicz.

5 pomysłów na styczniowe wyzwania:

1.     Czas gra na twoją korzyść

Święta są co roku w tym samym czasie, podobnie jak noworoczne wyprzedaże. Możesz więc się do nich przygotować kilka miesięcy wcześniej. Załóż budżet, który chcesz przeznaczyć na zakupy na wyprzedażach. Jeśli jesteś zdyscyplinowany, zbierz go w ciągu kilku miesięcy. Im później zabierzesz się za oszczędzanie, tym większy stres będzie z tym związany. Jeśli kupujesz w sklepach stacjonarnych, licz się z kolejkami i tłumem. Najlepiej przed wizytą w sklepie załóż z góry, jakie produkty chcesz kupić korzystając z wyprzedaży.

więcej informacji:

zakupy RSS ALERT    /    wyprzedaże RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    Santander Consumer Bank RSS ALERT    /    wydatki RSS ALERT    /    wydatki konsumentów RSS ALERT    /    zakupy Polaków RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.99.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.