Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Co zrobić, żeby prezenty świąteczne dotarły do nas na czas?

W tym roku Polacy, według badania Providenta, zamierzają przeznaczyć na święta ok. 1700 zł, a część zakupów zrobią przez internet. - Okres szczytu paczkowego rozciąga się: coraz chętniej planujemy zakupy w listopadzie, coraz rzadziej kupujemy w ostatniej chwili. Według badań Google, 23 proc. osób planuje zrobić to już w listopadzie, a 39 proc. w pierwszej połowie grudnia. Najwięcej zamówień jest na dwa tygodnie przed Gwiazdką (nawet 60-80 proc.). W drugiej połowie listopada odsetek przesyłek opóźnionych wzrasta z 6 proc. do 13 proc. - powiedział Arkadiusz Kawa, dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania.

Co zrobić, żeby prezenty świąteczne dotarły do nas na czas?
fot. Shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 24-11-2019, 15:04

- Przygotowania do szczytu paczkowego zaczynają się kilka miesięcy przed jego wystąpieniem. Wszystko wskazuje na to, że w tym roku znowu będzie rekordowy - w 2018 roku liczba przesyłek pochodząca z zamówień internetowych wyniosła ok. 230 mln, a w tym roku osiągnie ok. 290 mln. W 2023 roku liczba tych przesyłek może osiągnąć nawet 530 mln. Najwięcej przesyłek będzie w ostatnich dwóch tygodniach przed Bożym Narodzeniem - powiedział Arkadiusz Kawa.

Ekspert zaznaczył, że szczyt paczkowy rozciąga się w czasie. Wskazał na dodatkowe promocje i okazje, które sprzyjają zakupom online, a są to: dzień singla (11.11), czarny piątek (29.11), cyber poniedziałek (2.12)  i dzień darmowej dostawy (10.12).

Co zrobić, żeby prezenty świąteczne dotarły do klientów na czas? - Należy odpowiednio wcześniej składać zamówienie, sprawdzić czas jego realizacji oraz upewnić się, czy produkt jest na stanie magazynowym sprzedawcy. Sprawdźmy dokładnie, czy podaliśmy prawidłowo wszystkie dane teleadresowe. Adresujmy przesyłki do miejsc, w którym jesteśmy w określonym czasie, albo do punktów odbiorów i nadań przesyłek lub terminali samoobsługowych. Warto również śledzić na bieżąco status realizacji zamówienia i drogę przesyłki, a także... prognozę pogody - radzi Arkadiusz Kawa.

Całość na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    zakupy świąteczne RSS ALERT    /    zakupy przez internet RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    Arkadiusz Kawa RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    prezenty RSS ALERT    /    święta RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • xxx 2019-12-01 18:44:36
    Zamawiać z wyprzedzeniem. Na początku listopada zamówiłam Roombę dla rodziców bezpośrednio ze strony iRobota, na forach doradzali ściąganie bezpośrednio z Chin ale nie mam zaufania do takich portali. Za dużo razy się nacięłam na towar złej jakości czy niezgodny z opisem a odsyłanie produktu to ogromne koszty.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.245.125
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.