Coraz mniej klientów w sklepach Wal-Martu
Liczba kupujących w sklepach Wal-Martu otwartych co najmniej rok temu spadła od lutego do końca czerwca o 2,6 procent - jak wynika z wewnętrznej notatki - podczas gdy konkurentom udaje się przyciągać klientów - pisze Onet.pl za Bloomberg.
W pierwszych pięciu miesiącach roku fiskalnego firmy, liczba klientów w sklepach sieci była o 82,8 milionów mniejsza niż w tym samym okresie ubiegłego rok - napisano w notatce - do której udało się dotrzeć redakcji Bloomberg News. Wal-Mart nie ujawnia liczby klientów i David Tovar, rzecznik firmy, odmówił komentarza na ten temat.
- Plan Wal-Martu przyciągnięcia klientów przez ponowne umieszczenie w ofercie tysięcy produktów na półkach sklepowych nie zmienił trendu spadku liczby odwiedzających w największej sieci sprzedaży detalicznej na świecie - powiedział Jeff Stinson, analityk Cleveland Research Co.
Stało się tak głównie dlatego, że główni klienci firmy, ludzie o niskich dochodach, kupują mniej i częściej robią to w innych punktach sprzedaży detalicznej.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!