Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Coraz więcej akcji promocyjnych w salonikach Kolportera

Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne.

Coraz więcej akcji promocyjnych w salonikach Kolportera
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 18-04-2019, 11:13

Przypomnijmy, że do końca kwietnia, we wszystkich salonikach, trwa program konsumencki „Milion Grześków do wygrania”. Trwająca od lutego akcja buy & get polega na wydawaniu wafelków „Grześki” wszystkim klientom, którzy we wnętrzu promocyjnego opakowania wcześniej kupionego wafelka znaleźli napis „WYGRAŁEŚ Grześki kakaowe 36g”.

To nie jest jedyna akcja promocyjna trwająca w sieci Kolportera.

– W ubiegłym miesiącu w naszych salonikach mieliśmy akcję skierowaną głównie do kobiet. Przy zakupie wybranych tytułów prasy kobiecej wydawaliśmy katalogi marki Monnari. Inna, niedawno wdrożona w naszej sieci akcja samplingowa, skierowana jest do szerszej grupy odbiorców, nie tylko pań. Przy zakupie wybranych tytułów prasowych każdy klient otrzymuje katalog firmy OBI. Akcja ruszyła 3 kwietnia i potrwa do 10 maja lub do wyczerpania puli 30 000 katalogów, objętych jest nią 147 saloników – mówi Aleksandra Łanocha, starszy specjalista ds. marketingu w Kolporterze.

Coraz więcej producentów, dostawców, a także agencji reklamowych docenia ofertę marketingową Kolportera.

– Firmy, które zainteresowane są promocją swoich produktów, szukają partnera, który zajmie się kompleksowo obsługą całej akcji i będzie ją w stanie przeprowadzić na terenie całego kraju. My, z naszą siecią saloników Kolportera, idealnie się wpisujemy w te poszukiwania. Nasze punkty zlokalizowane są w całym kraju, a rocznie obsługujemy w nich 60 mln klientów. W ten sposób zapewniamy szerokie dotarcie z każdą promocją. Dodatkowo, dzięki autorskim rozwiązaniom systemowym, informatycznym i logistycznym, które ciągle rozwijamy, umożliwiamy sprawną realizację praktycznie każdej akcji we wskazanym czasie, z dotarciem do ściśle określonej grupy odbiorców na terenie całego kraju lub wybranego regionu. Ważne jest także, że dysponujemy własną siecią logistyczną, a klient na każdym etapie akcji ma dostęp do analiz i możliwość modyfikowania przebiegu promocji. Poza tym każda akcja wspierana jest komunikatami bezpośrednio w salonikach i za pośrednictwem mediów – mówi Aleksandra Łanocha. – Dzięki ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniom, naszej skali, a także własnemu systemowi IT, jesteśmy w stanie w przeprowadzić w naszej sieci wiele akcji równorzędnie – dodaje.

więcej informacji:

Kolporter RSS ALERT    /    promocja RSS ALERT    /    saloniki Kolportera RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.233.6
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.