Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coraz więcej odwiedzin w Galerii Madison

  • Property News
  • Autor: www.propertynews.pl
  • Data: 05-09-2013, 17:16

Galeria Handlowa Madison w Gdańsku, mimo ogólnopolskiego spadku indeksu footfall, odnotowuje systematyczny wzrost liczby odwiedzających. Tegoroczne wakacje okazały się pod tym względem wręcz rekordowe: Madisona odwiedziło średnio blisko 6 proc. klientów więcej niż w lipcu i sierpniu ubiegłego roku.

Zgodnie z raportem firmy Experian, odwiedzalność centrów handlowych w Polsce w tym roku spadła. W skali rok do roku footfall w obiektach handlowych był niższy o 3,7 proc. Mimo tych niekorzystnych czynników, Gdańska Galeria Madison przyciąga coraz więcej klientów. Po udanym pierwszym półroczu obiekt kontynuuje wzrosty odwiedzin i obrotów.

W lipcu br. centrum zanotowało prawie 5,5 proc. wzrost odwiedzalności, a w sierpniu blisko 6 proc. w porównaniu do tych samych miesięcy w ubiegłym roku.

- Dzięki dziesięcioletniej obecności na rynku, Madison ma ugruntowaną pozycję, co sprawia, że spowolnienie gospodarcze nie skutkuje u nas spadkiem indeksu footfall. Co więcej, 14 sierpnia 2013 r. odwiedziło nas ponad 24,5 tys. osób. To rekordowa, największa, od sześciu lat, liczba klientów - mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison.

Oba miesiące wakacyjne były szczególnie dobre dla najemców z branży modowej, sieci drogeryjnych oraz firm obuwniczych. Niektóre marki jak np. Gatta zanotowały rekordowe wzrosty obrotów.

- Lipiec oraz poprzednie miesiące były dla nas niezwykle udane - informuje Bogdan Nowicki, dyrektor sprzedaży detalicznej, Gatta. - Dzięki naszej profesjonalnej obsłudze, bardzo dobrej jakości oferowanych produktów wyprodukowanych w własnych fabrykach w Zduńskiej Woli oraz pomocy ze strony zarządcy centrum handlowego, możemy pochwalić się rekordowymi wynikami sprzedaży i odwiedzalności. Jestem przekonany, iż w przyszłych miesiącach wzrost obrotów będzie równie zadowalający z uwagi na stale rosnący footfall Galerii Madison - uważa Bogdan Nowicki.

- W tym roku przeprowadziliśmy intensywną kampanię promocyjną Madisona na rynkach skandynawskim, niemieckim i rosyjskim - mówi Monika Trzcińska, Marketing Manager Galerii Madison. - Jesteśmy obecni w magazynach pokładowych linii lotniczych i promów, którymi podróżują do nas turyści z ościennych krajów. Szeroko współpracujemy także z gdańskimi hotelami, a rezultaty tych działań to wyjątkowo liczna w tym roku grupa klientów ze Szwecji, Norwegii, Finlandii oraz Rosji i Niemiec - dodaje Monika Trzcińska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • feri 07-09-2013, 10:51:
bardzo się cieszę! to świetna galeria rewelacyjnie położona, z najważniejszymi sieciówkami, które przyciągają klientele w różnym wieku. Bardzo przytulna , fajne kawiarenki, cukiernie, ogólnie-za całokształt-szóstka z plusem!!!!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 080) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH