Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Cyfrowa żywność to żywność śledzona od pola do fabryki

- Przyszłością jest cyfrowa żywność: nie pigułki żywnościowe z filmu science fiction, ale wino, piwo, ser, mięso i warzywa, które są śledzone od pola i gospodarstwa do fabryki dla zapewnienia odpowiedniej jakości - zauważa Filip Schiettecat, Senior Director Industry Management, Siemens PLM Software.

Cyfrowa żywność to żywność śledzona od pola do fabryki
fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 12-07-2018, 14:28

Konsumenci chcą większego wyboru produktów, w opakowaniu o konkretnej, dostosowanej do ich potrzeb wielkości. Oczekują nawet zindywidualizowanych produktów; np. nowego smaku ulubionego produktu, wersji niskokalorycznej czy wolnej od alergenów lub w specjalnym opakowaniu. Mieszanie różnych smaków napojów w aplikacji na telefonie, trójwymiarowe drukowane pamiątki czekoladowe z urlopu lub opakowanie ciasteczek z wydrukowanym imieniem i projektem klienta – dziś takie rzeczy są nowością, ale jednocześnie oznaką trendu w kierunku jeszcze większej personalizacji.

Spółki z branży produktów żywnościowych i napojów muszą śledzić i pokazywać na etykietach składniki dla coraz większej liczby różnorodnych produktów i receptur pochodzących od różnych dostawców i wysyłanych na rynki na całym świecie poprzez wiele łańcuchów dostaw i sieci dystrybucji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

digitalizacja RSS ALERT    /    cyfryzacja RSS ALERT    /    śledzenie produktów RSS ALERT    /    śledzenie produktu RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Siemens RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.48.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.