REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Cyfrowe kanały płatności wypierają gotówkę

  • Autor: Artykuł sponsorowany dostarczony przez Six Payment Services, Paweł Markowski
  • Data: 29-08-2013, 09:45
Cyfrowe kanały płatności wypierają gotówkę
Paweł Markowski, Six Payment Services

W ciągu ostatnich 5-10 lat znacząco zmieniło się podejście konsumentów i firm do płatności bezgotówkowych. W coraz większym stopniu stawiamy dziś na wygodę, szybkość i bezpieczeństwo transakcji. Na tę postawę wpłynęło szereg czynników, które można ująć w trzech kategoriach: kryzys finansowy, regulacje i technologia. W rezultacie gotówka jest coraz częściej wypierana przez innowacyjne, cyfrowe kanały płatności.

REKLAMA

Co ważne: zmiany, jakie obserwujemy dziś na rynku płatności bezgotówkowych są podyktowane oczekiwaniami klientów. Nowe pokolenie klientów banków oczekuje produktów takich jak płatności online i bankowość mobilna. Rada ds. Płatności w Wielkiej Brytanii przewiduje, że w ciągu najbliższych ośmiu lat płatności dokonywane za pośrednictwem telefonów komórkowych zastąpią te realizowane dotychczas przy użyciu kart kredytowych i debetowych. Aby budować lojalność klientów, banki wprowadzają więc nowe technologie i standardy bezpieczeństwa.

Sprzedawcy z rynku horeca także podążają za nowymi standardami płatności. Coraz powszechniejsza digitalizacja i wszechobecność smartfonów sprawiają, że stawiają oni dziś na e-commerce, płatności zbliżeniowe czy innowacyjne usługi jak DCC (Dynamic Currency Conversion), umożliwiającą klientom z zagranicy płatność w rodzimej walucie. Obustronnych korzyści z wdrażania nowych standardów i technologii jest wiele: oprócz redukcji nakładu pracy, wynikającej z obrotu gotówką, eliminujemy również ryzyko kradzieży lub pomyłki szczególnie w sytuacji, gdy restaurator przyjmuje płatności w różnych walutach. Dostępność płatności kartą podnosi prestiż restauracji, zapewnia wygodę klienta oraz bezpieczeństwo transakcji. Klienci wyposażeni w smartfony, tablety i karty płatnicze oczekują, iż zostanie to zauważone i docenione przez sprzedawcę, którzy otrzymują w zamian możliwości generowania wyższych obrotów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH