Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Simply Market wdrożył nowy koncept handlowy i chce podwoić liczbę sklepów w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2015, 15:22
Cyril Dreesen, prezes sieci Simply Market: Mamy ambitne plany
Cyril Dreesen, prezes sieci Simply Market, fot. materiały prasowe

- Zakończyliśmy wdrożenie nowego konceptu handlowego i planujemy ekspansję. Mamy ambitne plany, aby jak najszybciej podwoić liczbę naszych sklepów - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Cyril Dreesen, prezes sieci Simply Market z Grupy Auchan

- Przyszłość handlu w Polsce należy do supermarketów?

Uważam, że sklepy usytuowane blisko klienta mają przed sobą przyszłość w handlu w całej Europie, a w szczególności w Polsce. Format supermarketów jest od kilku lat, łącznie z dyskontami, jednym z najbardziej dynamicznych formatów i jestem pewien, że w najbliższej przyszłości stanie się ulubionym miejscem zakupów większości konsumentów. Supermarkety są sklepami z obiecującą przyszłością ponieważ oferują szeroką gamę produktów w niskich cenach. Nasi klienci pragną szerszej gamy produktów od tej, którą znajdują w dyskontach. Dodatkowo, w przypadku Simply, staramy się zapewnić naszym klientom porównywalny poziom cen.

- To wystarczy, żeby się wyróżnić i wygrać z dyskontami?

Aby odróżnić się na rynku, format supermarketów musi skoncentrować się przede wszystkim na produktach pierwszej potrzeby i obsłudze klienta. W ten sposób będzie mógł odpowiedzieć na potrzeby klientów, a w szczególności na potrzeby związane z wygodą zakupów. Zdajemy sobie sprawę, że mamy jeszcze wiele do zrobienia w kwestii udoskonalenia płynności procesu zakupowego. Chcemy, aby nasz klient czuł się komfortowo od momentu wejścia do naszego sklepu.

- W tym kierunku będzie się rozwijał Simply Market?

Tak, w Simply chcemy oferować naszym klientom coraz więcej produktów pierwszej potrzeby. Bardzo dużą wagę przywiązujemy również do otoczenia. Chcemy, aby nasz klient czuł się dobrze, a zakupy u nas były dla niego pozytywnym doświadczeniem i jednocześnie zaskoczeniem związanym z niskimi cenami. Chcemy realizować wszystkie potrzeby naszych klientów. Aby móc je realizować musimy być blisko naszych klientów, musimy ich poznać, musimy skoncentrować się na ich oczekiwaniach i opiniach.

- Od kilku lat liczba sklepów Simply Market w Polsce utrzymuje się na poziomie ok. 30 sklepów. Czy jest szansa na przyspieszenie ekspansji?

Zakończyliśmy wdrożenie nowego konceptu handlowego i rzeczywiście obecnie planujemy ekspansję. Mamy ambitne plany, aby jak najszybciej podwoić liczbę naszych sklepów.

W przyszłości chcemy wzmocnić naszą obecność i udział w rynku w aglomeracjach i miejscowościach, w których już jesteśmy obecni. Chcemy stać się poważnym graczem w tych strefach geograficznych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH