Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Simply Market wdrożył nowy koncept handlowy i chce podwoić liczbę sklepów w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2015, 15:22
Cyril Dreesen, prezes sieci Simply Market: Mamy ambitne plany
Cyril Dreesen, prezes sieci Simply Market, fot. materiały prasowe

- Zakończyliśmy wdrożenie nowego konceptu handlowego i planujemy ekspansję. Mamy ambitne plany, aby jak najszybciej podwoić liczbę naszych sklepów - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Cyril Dreesen, prezes sieci Simply Market z Grupy Auchan

- Przyszłość handlu w Polsce należy do supermarketów?

Uważam, że sklepy usytuowane blisko klienta mają przed sobą przyszłość w handlu w całej Europie, a w szczególności w Polsce. Format supermarketów jest od kilku lat, łącznie z dyskontami, jednym z najbardziej dynamicznych formatów i jestem pewien, że w najbliższej przyszłości stanie się ulubionym miejscem zakupów większości konsumentów. Supermarkety są sklepami z obiecującą przyszłością ponieważ oferują szeroką gamę produktów w niskich cenach. Nasi klienci pragną szerszej gamy produktów od tej, którą znajdują w dyskontach. Dodatkowo, w przypadku Simply, staramy się zapewnić naszym klientom porównywalny poziom cen.

- To wystarczy, żeby się wyróżnić i wygrać z dyskontami?

Aby odróżnić się na rynku, format supermarketów musi skoncentrować się przede wszystkim na produktach pierwszej potrzeby i obsłudze klienta. W ten sposób będzie mógł odpowiedzieć na potrzeby klientów, a w szczególności na potrzeby związane z wygodą zakupów. Zdajemy sobie sprawę, że mamy jeszcze wiele do zrobienia w kwestii udoskonalenia płynności procesu zakupowego. Chcemy, aby nasz klient czuł się komfortowo od momentu wejścia do naszego sklepu.

- W tym kierunku będzie się rozwijał Simply Market?

Tak, w Simply chcemy oferować naszym klientom coraz więcej produktów pierwszej potrzeby. Bardzo dużą wagę przywiązujemy również do otoczenia. Chcemy, aby nasz klient czuł się dobrze, a zakupy u nas były dla niego pozytywnym doświadczeniem i jednocześnie zaskoczeniem związanym z niskimi cenami. Chcemy realizować wszystkie potrzeby naszych klientów. Aby móc je realizować musimy być blisko naszych klientów, musimy ich poznać, musimy skoncentrować się na ich oczekiwaniach i opiniach.

- Od kilku lat liczba sklepów Simply Market w Polsce utrzymuje się na poziomie ok. 30 sklepów. Czy jest szansa na przyspieszenie ekspansji?

Zakończyliśmy wdrożenie nowego konceptu handlowego i rzeczywiście obecnie planujemy ekspansję. Mamy ambitne plany, aby jak najszybciej podwoić liczbę naszych sklepów.

W przyszłości chcemy wzmocnić naszą obecność i udział w rynku w aglomeracjach i miejscowościach, w których już jesteśmy obecni. Chcemy stać się poważnym graczem w tych strefach geograficznych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (12 131) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH