Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Czego oczekują od centrum handlowego konsumenci zwani Henrykami?

  • Property News
  • Autor: propertynews.pl
  • Data: 08-06-2017, 15:26
Czego oczekują od centrum handlowego konsumenci zwani Henrykami?
Fot. shutterstock

Potrzeby i oczekiwania konsumentów są jednym z priorytetów podczas przygotowywania długofalowej strategii funkcjonowania centrum handlowego. Pracując nad koncepcją naszego najnowszego obiektu w Tychach, wzięliśmy pod uwagę dynamicznie zmieniające się zachowania klientów, kształtujące sposoby konsumpcji, i w konsekwencji wpływające na tworzenie się grup klientów o specyficznych cechach i wymaganiach - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

Na polskim rynku wykształciła się silna grupa konsumentów aspirujących do miana wyższej klasy średniej. Jej przedstawiciel to tak zwany Henryk (z ang. High Earner Not Rich Yet), który jest mieszkańcem dużego miasta, mieszczącym się w przedziale wiekowym 26-45 lat. Posiada wykształcenie wyższe, a jego dochód netto wynosi co najmniej 3 tys. zł. Lubi wygodne życie w zgodzie ze sobą, ceni niezależność, korzysta z najnowszych technologii, szuka emocji. Jednocześnie mieszka na kredyt i obawia się problemów w życiu osobistym. Jak podaje raport „Pokolenie Henry” GfK Clue PR, Henrykowie deklarują, że gadżety technologiczne ułatwiają życie oraz są synonimem wiedzy i otwartego umysłu.

Henrykowie to konsumenci odważni i jednocześnie wymagający. Na ich potrzeby centra handlowe odpowiadają strategią sprzedaży wielokanałowej, wykorzystującą najnowsze technologie i oferującą szeroki wachlarz rozwiązań, które ułatwiają i unowocześniają proces zakupowy. Omnichannel zakłada m.in. synergię handlu w kanałach on- i offline. Klient po wejściu do sklepu stacjonarnego na ekranie swojego smartfona może np. zobaczyć przygotowaną specjalnie dla niego, adekwatną do wieku, płci i preferencji, ofertę marki. Może skorzystać z wirtualnej przymierzalni lub otrzymać informacje na temat oglądanej na manekinie stylizacji i lokalizacji prezentowanych ubrań na sklepowych półkach. Strategia działania wielokanałowego zakłada też zamawianie zakupów online, poza centrum handlowym lub na jego terenie, i odbiór nabytych produktów w sklepach stacjonarnych. To wygodne rozwiązanie, dzięki któremu salony marek funkcjonują nie tylko jako placówki handlowe, ale również jako punkty odbioru towaru.

Czytaj więcej w propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • WERONA 10-06-2017, 20:26:
Ja proponuję wszystkie sklepy handlowe o oświetlenie LED i elektroniczne etykiety z cenami zamiast papierowych etykiet.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH