Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Czerwona Torebka chce być obecna we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-02-2014, 14:56
Czerwona Torebka chce być obecna we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji

Spółka Czerwona Torebka, która zarządza siecią sklepów Małpka Express i Dyskontów Czerwona Torebka, chce być obecna we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji. Chce też dynamicznie rozwijać format e-commerce, czyli sklep merlin.pl - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej spółki Czerwona Torebka.

Do końca 2021 roku spółka Czerwona Torebka chce zarządzać siecią 2.500 Małpek Express. W 2014 roku chce otworzyć 200 Małpek, a od 2015 roku przyspieszyć ekspansję i otwierać nawet do 300 Małpek Express rocznie.

- Jako firma handlowa chcemy być obecni we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji, które uważamy za perspektywiczne. Obecnie działamy w trzech - mówi Przemysław Schmidt.

- Po pierwsze: sklepy convenience Małpka Express, których do końca 2013 roku było już ponad 200. W tym roku zaplanowanych jest kolejnych 200 otwarć, a od 2015 roku jesteśmy w stanie otworzyć nawet do 300 rocznie. Do końca 2021 roku planujemy zarządzać siecią 2500 sklepów Małpka Express na terenie całego kraju - dodaje.

Czerwona Torebka zapowiada też, że chce otwierać ponad 100, a być może nawet 150 Dyskontów Czerwona Torebka rocznie, zaś na koniec 2014 roku chce zarządzać siecią kilkudziesięciu dyskontów. Swoje pierwsze dyskonty spółka uruchomiła pod koniec grudnia 2013 roku.

Czerwona Torebka chce też dynamicznie rozwijać e-commerce. Pieniądze na rozwój pochodzić będą ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych.

- Drugim kanałem dystrybucji jest sieć sklepów dyskontowych, którą uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku. To format doskonale znany na rynku, chociaż nasza koncepcja różni się nieco od obecnego na rynku formatu, który ewoluuje bardziej w kierunku supermarketu. My natomiast koncentrujemy się na koncepcji stricte dyskontowej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Schmidt.

- W naszym holdingu od maja ubiegłego roku znajduje się również format e-commerce, czyli najstarszy sklep internetowy Merlin.pl, który zamierzamy dynamicznie rozwijać - dodaje.

- Środki finansowe na rozwój grupy czerpiemy z różnych źródeł - ze środków własnych, z emisji akcji, obligacji, ale też z kredytów bankowych - mówi również Schmidt.

Spółka Czerwona Torebka działa obecnie w trzech kanałach dystrybucji - sklepy convenience, czyli Małpka Express, sklepy dyskontowe Dyskonty Czerwona Torebka oraz e-commerce, czyli sklep Merlin.pl. Grupa w swoim portfolio posiada również sieć pasaży handlowych Czerwona Torebka.

Czerwona Torebka jako spółka akcyjna została założona w 2007 r. i stanowi kontynuację działalności prowadzonej przez Mariusza Świtalskiego, głównego akcjonariusza firmy. W grudniu 2012 r. akcje Czerwonej Torebki zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wartość oferty wyniosła wtedy 18,8 mln zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH