Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Czerwona Torebka nie boi się pogorszenia wyników po przejęciu Małpki

Zarząd Czerwonej Torebki nie obawia się, że transakcja przejęcia sieci sklepów Małpka, która notuje straty, wpłynie na pogorszenie wyników. Przeciwnie - widzi olbrzymi potencjał poprawy wyników tej sieci, przy zakładanym bardzo dynamicznym rozwoju - informuje Parkiet.


Autor: Parkiet
Data: 10-07-2013, 12:32

Jak przypomina Parkiet, 24 lipca NWZA będzie decydować o emisji do 21,8 mln akcji po 12,91 zł, co daje wycenę Małpki na poziomie ponad 280 mln zł. Teraz sieć liczy blisko 100 sklepów. Ich liczba ma dynamicznie rosnąć.

Planowaną transakcją zaniepokojone jest Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Jak mówi Parkietowi mówi Piotr Cieślak, wiceprezes SII, biorąc pod uwagę wyniki osiągane przez Małpkę w ostatnich latach, a także budzącą uzasadnione kontrowersje bardzo wysoką cenę, jaką Czerwona Torebka zamierza zapłacić, emitując dużą ilość akcji, niewątpliwie należy się poważnie zastanowić, czy taki scenariusz będzie korzystny dla spółki i jej akcjonariuszy.

Czerwona Torebka zapowiada dalszą konsolidację rynku. Zdaniem analityków, można odnieść wrażenie, że spółka staje się wehikułem do przejmowania innych podmiotów - czytamy w Parkiecie.

Przeczytaj także:

Czerwona Torebka stworzy sieć tanich sklepów spożywczych

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Cieślak RSS ALERT    /    Czerwona Torebka RSS ALERT    /    Małpka Express RSS ALERT    /    SII RSS ALERT    /    pasaż handlowy RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • jak 2013-07-10 14:42:47
    Olbrzymi potencjał .... Widzę Czerwona torebkę w mojej miejscowości i za cholerę nie kumam czym ta sieć powierzchni chce konkurować ?
  • aga 2013-07-21 18:33:54
    ...a czy własciciel oddał juz polskim cukrowniom za cukier?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.81.29.254
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.