REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Czerwona Torebka chce mieć kilkadziesiąt dyskontów do końca 2014 r.

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-01-2014, 14:37
Czerwona Torebka: Polski rynek dyskontów ma potencjał
Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej spółki Czerwona Torebka fot. Czerwona Torebka

Czerwona Torebka, która pod koniec ubiegłego roku zaczęła otwierać dyskonty w Polsce, chce otwierać 100 sklepów w tym formacie rocznie i ocenia, że polski rynek dyskontów ma jeszcze potencjał. Na koniec 2014 roku spółka chce zarządzać siecią kilkudziesięciu dyskontów Czerwona Torebka - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej spółki Czerwona Torebka.

REKLAMA

- Sieć sklepów dyskontowych uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku. To format doskonale znany na rynku, chociaż nasza koncepcja różni się nieco od obecnego na rynku formatu, który ewoluuje bardziej w kierunku supermarketu. My natomiast koncentrujemy się na koncepcji stricte dyskontowej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt.

Spółka uruchomiła pod koniec grudnia 2013 roku swoje pierwsze Dyskonty Czerwona Torebka.

- 21 i 30 grudnia uruchomiliśmy pierwsze pilotażowe sklepy w pięciu miastach: w Gdańsku, Działdowie, Bydgoszczy, Bytomiu i Białymstoku. 10 stycznia zostały otwarte kolejne dyskonty w Nowym Sączu, Szczecinie oraz Gorzowie Wielkopolskim - mówi Przemysław Schmidt.

- Na I kwartał tego roku planujemy kolejne otwarcia m.in. w Słupsku, Szprotawie i Oleśnicy. Pod koniec 2014 chcemy zarządzać kilkudziesięcioma Dyskontami Czerwona Torebka, a docelowo zamierzamy otwierać po 100 sklepów rocznie - dodaje.

I podkreśla, że jest na to potencjał na rynku. - Uważamy, że jest na to potencjał na rynku, szczególnie, jeśli porównamy rynek polski z rynkami na zachodzie Europy. Wtedy widać, że nasz rynek jest jeszcze wciąż bardzo rozdrobniony - mówi Schmidt.

- Na całym świecie istnieją oczywiście małe firmy rodzinne, ale u nas proporcjonalny udział sklepów rodzinnych do całości rynku jest dużo większy niż w innych krajach. Konsolidacja czy usieciowienie będzie więc następować, dlatego, że jest to ekonomicznie korzystne - dodaje.

Spółka Czerwona Torebka działa obecnie w trzech kanałach dystrybucji - sklepy convenience, czyli Małpka Express, dyskonty, czyli sklepy Czerwona Torebka oraz e-commerce, czyli sklep Merlin.pl. Grupa w swoim portfolio posiada również sieć pasaży handlowych Czerwona Torebka.

Czerwona Torebka jako spółka akcyjna została założona w 2007 r. i stanowi kontynuację działalności prowadzonej przez Mariusza Świtalskiego, głównego akcjonariusza firmy. W grudniu 2012 r. akcje Czerwonej Torebki zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wartość oferty wyniosła wtedy 18,8 mln zł.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH