REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Czerwona Torebka przyspiesza z rozwojem sieci Warzywnik

  • Autor: pr
  • Data: 19-11-2012, 11:01

Warzywnik to nowa, ogólnopolska sieć sklepów owocowo-warzywnych spółki Czerwona Torebka. 16 listopada w Lubaniu (woj. dolnośląskie) została otwarta pierwsza placówka franczyzowa „Warzywnik". Do końca roku spółka planuje otwarcie jeszcze dwóch: w Zgorzelcu i Lwówku Śląskim (woj. dolnośląskie).

REKLAMA

Z końcem 2012 roku na handlowej mapie Polski pojawią się łącznie trzy sklepy Warzywnik.

W pierwszym kwartale 2013 roku dołączą do nich placówki w Bydgoszczy, Czerwonaku, Słubicach i Komornikach. Wszystkie będą zlokalizowane w pasażach handlowych Czerwona Torebka, a powierzchnia handlowa każdego wynosić będzie 60 mkw.

- Celem projektu jest umożliwienie regionalnym przedsiębiorcom, posiadającym doświadczenie w handlu towarami FMCG, realizacji własnego biznesu w ramach sieci handlowej Czerwona Torebka - mówi Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka. - Stwarzamy korzystne warunki do rozwoju lokalnego biznesu. Wszystkie nasze sklepy będą działać w oparciu o proste i przejrzyste zasady. Nie pobieramy opłat franczyzowych i marketingowych. Ponadto, przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na współpracę z siecią, mogą liczyć na merytoryczne wsparcie z naszej strony - dodaje.

Warzywnik to nowy projekt spółki Czerwona Torebka. Asortyment placówek (głównie świeże warzywa i owoce, jak również produkty ekologiczne, przetwory, mrożonki) stanowi uzupełnienie podstawowych branż występujących w pasażach. Nowy koncept biznesowy pozwoli przedsiębiorcom z doświadczeniem w handlu warzywami i owocami na realizację własnego biznesu. Do ich dyspozycji zostaje oddany kompletnie wyposażony lokal w pasażach sieci Czerwona Torebka.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Dono 19-11-2012, 16:35:
"Celem projektu jest umożliwienie regionalnym przedsiębiorcom, posiadającym doświadczenie w handlu towarami FMCG, realizacji własnego biznesu" Jak ktoś ma doświadczenie to nie zdecyduje się ponieważ właśnie ma wiedzę. Tego "interesu" czepią się ludzie bez doświadczenia w handlu. Będą zdobywali doświadczenie i będzie to droga nauka...Podpowiem im koszty prowadzenia sklepu tej wielkości to ok 10 tyś zł oczywiście miesięcznie. Na samej marchewce i jabłku NIE ZAROBI a już na pewno nie pokryje kosztów. Koszty najmu w tych pasażach to ok 6 tyś zł pracownicy to następne 4 tyś zł. Kosztów jest oczywiście więcej.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH