Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Czerwona Torebka uruchomi pod koniec roku sieć dyskontów? Strategia handlowa spółki

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 26-08-2013, 12:51
Czerwona Torebka uruchomi pod koniec roku sieć dyskontów? Strategia handlowa spółki
fot. Czerwona Torebka

Czerwona Torebka może ostatecznie finalizować przejęcie spółki Małpka. Spółka zapowiada uruchomienie projektu dyskontowego, rozwój w internecie i skoncentrowanie się na działalności handlowej. Jednocześnie władze firmy zdecydowały o odwołaniu prognoz finansowych na bieżący rok.

W związku z dynamiczną rozbudową Grupy Kapitałowej Zarząd Czerwonej Torebki podjął decyzję o odwołaniu tegorocznej prognozy finansowej. Zarząd spółki zadecydował także, iż nie planuje podawania nowych prognoz finansowych.

- Jesteśmy w okresie bardzo dynamicznej rozbudowy Grupy Kapitałowej. Koncentrujemy wszystkie siły ludzkie i środki finansowe w rozwoju formatów handlowych. W maju br. przejęliśmy spółkę Merlin.pl, zarządzającą wiodącym na naszym rynku sklepem internetowym. Teraz finalizujemy akwizycję Małpki. Konsolidacja tych dwóch podmiotów będzie miała znaczący wpływ na raportowane przez nas wyniki. Jednocześnie przestaje obowiązywać zakaz konkurencji z Jeronimo Martins, co pozwoli nam pod koniec tego roku wystartować z nową siecią sklepów detalicznych. W związku z tym trudno nam precyzyjnie określić jak realizacja tych wszystkich projektów przełoży się na nasze tegoroczne wyniki." - stwierdził Paweł Ciszek, prezes Czerwonej Torebki S.A.

Roland Czechmanowski, dyrektor finansowy Czerwonej Torebki S.A. podkreślił, że wszystkie realizowane projekty są bardzo perspektywiczne i przyniosą spodziewany, wysoki zwrot z inwestycji w kolejnych okresach.

- W najbliższym czasie zakładamy jednak, że obciążą wyniki Grupy ze względu na planowane znaczące wydatki inwestycyjne związane z dynamiczną rozbudową sieci Małpka Express i potrzebnym okresem na osiągnięcie progu rentowności przez nowe placówki. Wydatki będą związane także z szeregiem inwestycji mających na celu usprawnienie i wzmocnienie sprzedaży Merlin.pl. Do tego dojdą koszty związane z tworzeniem od podstaw nowej sieci detalicznej, która ruszy pod koniec tego roku - dodał Roland Czechmanowski.

Pod koniec 2013 r. działać będzie blisko 200 sklepów w sieci Małpki Express (teraz jest 125). W 2014 r. firma planuje uruchomienie ponad 200 kolejnych placówek, a od 2015 r. zapowiada ponad 300 otwarć rocznie.

- Czerwona Torebka będzie - zgodnie z realizowaną strategią - koncentrować swoje siły i środki na działalności handlowej. Tam, gdzie mamy najlepszą, wieloletnią ekspertyzę i gdzie możemy osiągnąć najlepsze zwroty z zainwestowanego kapitału dla naszych akcjonariuszy. Chcemy być liderem handlu w Polsce - powiedział Przemysław Schmidt, członek Rady Nadzorczej spółki.

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dyskontwmałympaluszku 20-09-2013, 14:09:
Każdy duży kiedyś był mały. Każdy facet z jajami powinien to wiedzieć. A wpisy ze..ranych poprzedników świadczą o ich pochodzeniu. Teraz chłopcy zobaczycie co to znaczy dyskont.
  • m 27-08-2013, 18:06:
Panu świtalskiemu się wydaje , że mamy w Polsce jeszcze lata dziewięćdziesiąte i cokolwiek otworzy , to pójdzie....dobranoc
  • januszszz 27-08-2013, 09:22:
Czyli Świtalski podpisał cyrograf z Jeronimo że nie będzie budował sieci handlowej prze 20 lat i teraz jest jasne dlaczego Jeronimo nie miało konkurencji

Zobacz wszystkie komentarze (5)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.