REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Członek zarządu Żabka Polska: Zmieniamy cały wizerunek sklepów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-03-2017, 14:02
Członek zarządu Żabka Polska: Zmieniamy cały wizerunek sklepów
Anna Grabowska, Członek Zarządu Żabka Polska ds. Komercyjnych. Fot. materiały prasowe Żabka Polska

Obecnie jesteśmy w trakcie testowania i wprowadzania zmian w naszej sieci. Zmieniamy nie tylko logo Żabki, które funkcjonuje od niemal 20 lat, ale także cały wizerunek sklepów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Grabowska, członek zarządu Żabka Polska ds. komercyjnych.

REKLAMA

- Convenience Żabki to przede wszystkim wygoda i szybkość robienia zakupów, które zapewniają: dogodna lokalizacja, staranny dobór asortymentu i usług oraz odpowiedni czas otwarcia sklepów. W Żabce konsument znajdzie produkty, często w specjalnych wersjach, dostosowanych do klienta w biegu. Rozwiązujemy również problemy z doładowaniem telefonu czy brakiem gotówki na parking, umożliwiamy opłacenie rachunków - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Grabowska, członek zarządu Żabka Polska ds. komercyjnych.

- Ważnym elementem naszej strategii asortymentowej są dania gotowe, które można szybko podgrzać w domu, w pracy czy w nowych Żabkach nawet na miejscu, a także poszerzana oferta Żabki Café, która oprócz kawy i hot dogów zawiera coraz więcej przekąsek takich jak panini, minipizza czy tosty, odpowiednie, by zjeść je po drodze do pracy czy szkoły lub w przerwie między spotkaniami - dodaje Anna Grabowska.

- Obecnie jesteśmy w trakcie testowania i wprowadzania zmian w naszej sieci. Zmieniamy nie tylko logo Żabki, które funkcjonuje od niemal 20 lat, ale także cały wizerunek sklepów. Placówki pod nowym szyldem działają już w kilkunastu miastach w Polsce i wciąż otwieramy kolejne w nowych lokalizacjach - wyjaśnia Anna Grabowska.

Podkreśla, że w zmienionych Żabkach zoptymalizowano rozmieszczenie produktów tak, by jeszcze bardziej usprawnić zakupy. - Pracujemy nad asortymentem, który dostosowujemy do współczesnego stylu życia. Dlatego w naszych sklepach znaleźć można więcej nowych i zdrowych produktów, inspiracji ze świata m.in.: sałatki warzywne i owocowe, onigiri, napoje i jogurty z chia czy świeże soki oraz więcej dań gotowych, które można podgrzać lub zalać wrzątkiem na miejscu, a w niektórych punktach również zjeść w strefie wyposażonej w stoły i krzesła - mówi przedstawicielka sieci Żabka Polska.

- Wraz z naszymi dostawcami pracujemy nad nowymi produktami dopasowanymi do potrzeb klientów w biegu, jak również wersjami convenience ich produktów, które muszą charakteryzować się odpowiednio dobraną objętością i opakowaniem umożliwiającymi wygodne i szybkie zaspokojenie potrzeby klienta - tłumaczy Anna Grabowska.

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH