Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Czy Delikatesy Centrum będą podstawową marką supermarketową Grupy Eurocash?

  • Autor: Olimpia Wolf, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2017, 15:24
Czy Delikatesy Centrum będą podstawową marką supermarketową Grupy Eurocash?
fot. materiały prasowe

Jeśli UOKiK wyda pozytywną decyzję, Eurocash przejmie 100 proc. udziałów w spółce prowadzącej sieć sklepów Mila. Jakie plany ma Eurocash wobec supermarketów Mila i czy zmienią one nazwę na Delikatesy Centrum?

Jakie plany ma Eurocash wobec supermarketów Mila? - Zakup sieci Mila, podobnie jak sfinalizowane na początku tego roku przejęcie sieci Eko, wpisuje się w strategię zakładającą budowę ogólnopolskiej sieci supermarketów. Będziemy do tego dążyć zarówno poprzez współpracę z naszymi franczyzobiorcami, jak i prowadząc własne placówki, szczególnie w tych regionach kraju, gdzie sieć franczyzowa nie jest jeszcze dostatecznie rozwinięta - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jan Domański, dyrektor ds. relacji inwestorskich i przejęć.

- Na koniec pierwszego półrocza br. sieć Delikatesy Centrum obejmowała już łącznie ponad 1100 placówek - franczyzowych oraz własnych. Przejęcie ponad 240 sklepów Eko umożliwiło ekspansję naszej sieci na zachód, a dzięki przejęciu 188 supermarketów Mila zwiększymy naszą obecność głównie w centralnej Polsce - dodaje.

 Czy Eurocash planuje zmienić nazwę z Mila na Delikatesy Centrum? - Jeszcze nie podjęliśmy ostatecznej decyzji. Testujemy obecnie efekty rebrandingu na pierwszych 30-40 sklepach Eko. Jeśli nie będzie niespodzianek, zakładamy, że Delikatesy Centrum będą podstawowym brandem supermarketowym Grupy Eurocash - tłumaczy Domański.

Dodaje, że zgodnie ze strategią rozwoju, Eurocash nie wyklucza kolejnych przejęć.

Przypomnijmy, w marcu Eurocash podpisał z Pelican Ventures umowę w sprawie zakupu 100 proc. udziałów w Eko Holding oraz pośrednio 100 proc. udziałów w spółkach Ledi i Jim.

Jak podawał Eurocash, w całym pierwszym półroczu br. skonsolidowane przychody Grupy Eurocash wyniosły prawie 11,3 mld zł, co oznacza wzrost o blisko 12% r/r. Głównym motorem wzrostu sprzedaży były przejęcia spółek, a także ekspansja organiczna i rozwój nowych projektów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH