Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Czy Eurocash zrealizuje strategię? DM BDM: Może być ciężko

Eurocashowi może być ciężko zrealizować założenia strategii dla obszaru detalicznego (w perspektywie 5 lat spółka chce otworzyć 900 sklepów, uwzględniając w tym potencjalne akwizycje). Powodem będzie przede wszystkim wymagająca sytuacja na rynku pracy, a także przeciągający się w czasie proces integracji przejętych sieci – uważają analitycy DM BDM SA cytowani przez dlahandlu.pl

Czy Eurocash zrealizuje strategię? DM BDM: Może być ciężko
fot. materiały prasowe
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 12-02-2019, 14:38

 Wyniki za trzeci kwartał 2018 r. w przypadku spółki stanowiły dla nas spore rozczarowanie, zwłaszcza w segmencie detalicznym. Spodziewamy się, że podobne tendencje były zachowane również w minionym kwartale. Prognozujemy, że przychody grupy w czwartym kwartale 2018 r. wyniosły 5,66 mld zł, przy jednoczesnej poprawie marży brutto ze sprzedaży do 13,6 proc. – czytamy w raporcie.

Na wyniki Eurocash wpływ powinno mieć rozliczenie transakcji sprzedaży udziałów w PayUp (w wys. ok. 70 mln zł w czwartym kwartale 2018 r. i pozostałe 30 mln zł w 2019 roku). Tym samym EBITDA może wynieść 176 mln zł (po oczyszczeniu ok. 106 mln zł), a zysk netto powinien być bliski 91 mln zł.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Eurocash RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    DM BDM RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.243.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.